sobota, 26 października 2013

Wiosenny Króliczek jesienną porą / The Spring Bunny in autumn season

Wiem, że to nie odpowiednia pora roku (choć trzeba przyznać, że jesień w tym roku jest zdecydowanie piękniejsza niż tegoroczna wiosna...), ale Wiosenne Króliczki są słodkie oraz dawno ich nie było (a powstała ich całkiem spora gromadka) :)
Ten oto przykładowy osobnik pochodzi z moich majowych zbiorów amigurumi:


To jeden z moich ulubionych szydełkowych projektów :) Każdy z nich różni się kolorystyką. Pierwszy Wiosenny Króliczek miał poważną minkę, ale odkąd jedna klientka zażyczyła sobie wesołego, stwierdziłam, że uśmiech dodaje mu jeszcze większego uroku i odtąd każdy z nich nieśmiało się uśmiecha... O właśnie tak:

A tutaj ten sam szydełkowy króliczek w towarzystwie inaczej ubarwionego (również majowego):



Już wspominałam, że mam spore zaległości w publikowaniu moich "szydełkowców", więc postanowiłam, że, w miarę możliwości, będę pokazywała też to, co już powstało jakiś czas temu, a zalega w mojej galerii zdjęć :) Przecież każdy z nich zasługuje na swoje "pięć minut" ;)

Miłego weekendu Kochane :)

29 komentarze:

blondieenka pisze...

Słodkie te króliczki:) Uśmiech zawsze dodaje zabawce uroku.
A u mnie tym razem mglisty poranek :) ale już nie będę biegać po podwórku z aparatem. Twoje króliczki poprawiły mi nastrój.

bozenawdaniec. pisze...

Oba króliczki fantastyczne, ale ten jesienny jest fajniejszy :)
Twoje maskotki są przesympatycznofantastyczne :)
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

piekności:) Masz ogromny talent do tych maskotek, jesteś nie do pokonania Twoje wyroby maskotkowe najbardziej mi się podobają ze wszystkich jakie oglądałam:)

madebymali pisze...

Śliczne króliczki:)Każda Twoja zabaweczka zachwyca:)Pokazuj,pokazuj:)

niezwykły zakątek pisze...

jak dla mnie to nawet w środku lata możesz pokazywać swoje przepiękne wiosenne króliczki :)

Paulyntolyna pisze...

Śliczne oba króliczki:) Miłe i kolorowe a do tego takie radosne, na poprawę każdego złego humoru:)

Agnieszka S. pisze...

Słodziaczki :) Uwielbiam przesiadywać przy twoim blogu :D I też czekam na resztę!!

Julia pisze...

Bardzo urodziwe króliczki. Podoba mi się kwiatkowy akcent na główkach! :)

ashki pisze...

Rozkoszne króliczki:)

krainamojejfantazji pisze...

Oj tak znam Twoje króliczki są najpiękniejsze i zachwycające w każdym detalu ;) pozdrawiam !

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

przecudne królisie :)

Blue-Anna pisze...

Ojejej! Przesłodkie:)

wylegarniarozmaitosci pisze...

Piękności!
Pozdrawiam

Beva pisze...

Śliczne, mnie też bardzo podoba się ten projekt. :)

entomka pisze...

Pewnie, każde twoje dzieło zasługuje na swoje 5 minut tutaj...
Pokazuj częściej!

nuta pisze...

Ależ oczywiście ,że każdy z nich zasługuje na uwiecznienie w blogu! Króliczki to ulubione zwierzaczki Monisi:)Twoja parka jest cudna! Pozdrawiam!

aniutka_85 pisze...

Słodziaki :)

Luluu pisze...

Dla mnie oba są do kochania i przytulania :)

Anonimowy pisze...

cudne "pięć minut" są przepiękne :-) a w parze wyglądają bosko!!!

Anonimowy pisze...

Jakie urocze te zajączki :)

Unknown pisze...

Cudne zajączki :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Addicted to Crafts pisze...

Ty to masz skila!:)

Kejtozaurus pisze...

Przesłodkie!!!!

Photo Booomb! pisze...

Super blog :)

Roni pisze...

A ja prawie przegapilam króliczki...
Są prześliczne!!
Bardzo fajne kolory :)

Aro pisze...

Cudne te króliczki :) naprawdę cudne :)

Unknown pisze...

Piękne te króliczki i w ogóle wszystkie miśki,które robisz! Ja właśnie zmagam się Wiosennym Króliczkiem i mam nadzieję,że wyjdzie mi tak samo ładnie ja Tobie :p Pozdrawiam

My Crochet Privacy... pisze...

@Kamila P. - serdecznie dziekuję za mile słowa :) Jestem pewna, że Wiosenny Kroliczek w Twoim wykonaniu wyjdzie bardzo ładnie! Czekam na zdjęcia, chętnie, za Twoim pozwoleniem, zamieszczę je na swoim fanpage :)

Unknown pisze...

Justynko... króliczek jest skończony. Zapraszam na mojego bloga -tam jest fotka http://szydelkowykacik.blogspot.co.uk/2014/01/nadchodzi-wielkanoc.html
masz moje pozwolenie na zamieszczenie zdjęcia na swoim fanpageu :) Pozdrawiam. Aha...a gdzie mogę znaleźć opis do Twojego żółwia???

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)