wtorek, 22 października 2013

Świnka Peppa / Peppa Pig



Witam Kochane! Ale piękną jesień mamy w tym roku! Jestem zachwycona i oczarowana! Wiosna dała nam popalić, ale za to aktualna pora roku rekompensuje długą zimę i brak wiosny :)

Moja rodzinka i ja miło spędziliśmy weekend - w domu rodzinnym z rodzicami i siostrą. Udało nam się spotkać z przyjaciółmi i iść do kina na "Chce się żyć" (łzom i wzruszeniu nie było końca...). Było super, ale teraz powrót do rzeczywistości :)

A Wy jak spędziłyście koniec tygodnia???

Dziś chcę Wam pokazać projekt na zamówienie dla pewniej bardzo sympatycznej i konkretnej trzylatki :) Uwielbia ona Świnkę Peppę i oto, co wyszło spod mojego szydełka:


Otrzymałam bardzo konkretne instrukcje co do kolorów, ilości paluszków oraz skrętu ogonka :)
Moja wersja szydełkowej Peppy wygląda tak (mam nadzieję, że spełniłam wymagania dziewczynki :) ):



Słyszałam o tej bohaterce z kreskówki, ale szczerze mówiąc nie miałam pojęcia na czym polegają jej perypetie i w czym tkwi jej fenomen, gdyż dowiedziałam się, że jest uwielbiana przez dzieciaczki!!! Dlatego też sama postanowiłam obejrzeć kilka odcinków :) Zwierzaczek co prawda nie grzeszy urodą (oczywiście to rzecz gustu ;) ), ale jest bardzo pozytywny, ma uśmiech od ucha do ucha i jej rodzinne przygody przyciągają maluchy na całym świecie przed ekran jak magnes :)

Nie ukrywam, że troszkę się namęczyłam, aby wykonać pyszczek... Jak widzicie, świnka ma ryjek na czole ;) Heh ;)


A czy Wasze pociechy też przepadają za tą świnką???

Czas mija jak szalony, jestem mega zapracowana, ale dzięki temu szczęśliwa, gdyż wiem, że to, co robię podoba się i ma sens!!! Dziękuję za wszystkie zamówienia, miłe słowa i komentarze!!!

W tym tygodniu w gronie nowych Obserwatorów serdecznie witam Joannę Gruchałę-Węsierską :) Super, że jesteś!!!

Miłego tygodnia Kochane!

21 komentarze:

Unknown pisze...

Według mnie sprostałaś zadaniu doskonale :-) Wspaniała jest Twoja świnka.
Pozdrawiam serdecznie.

martuchnaj pisze...

haha cudowna jest:)

madebymali pisze...

Pięknie wyszła świnka spod Twojego szydła:)Jesteś mistrzynią:)Cieszę się,że zapracowana jesteś:)W końcu najpiękniejsza praca to pasja,więc tylko zazdrościć:)Pozdrawiam

Jarecka pisze...

Świnka Peppa to u nas hit od lat! Wydziergałam już trzy takie plus jednego Georga i zgadzam się- to bardzo trudna rzecz! W kreskówce Świnka jest płaska, ma oczy po jednej stronie głowy, nos na czole ;D
Podołałaś wyzwaniu!

Aro pisze...

Świetna świnka :) super te pluszaki robisz :)

dom na początku świata pisze...

U nas weekend minął pod znakiem ząbkowania. Naszemu kochanemu aniołkowi zaczęły wychodzić pierwsze ząbki. A świnka śliczna. Pozdrawiam gorąco :)

bozenawdaniec. pisze...

Ślicznie Ci wyszła.
Też się kiedyś namęczyłam, żeby zrobić Pepę, bo zdecydowanie " wyrosłam " z bajek. Moja do obejrzenia na blogu, zapraszam :)
Pozdrawiam :)

krainamojejfantazji pisze...

Ja weekend również spędziłam w domku rodzinnym i jak zawsze nie mogłam z niego wyjechać - nie ma to jak w domu ;) świnka wyszła Ci idealna jak ta z kreskówki ;) Pyszczek to mega zadanie, ale sprostałaś mu w 100 % pozdrawiam !

szyleczko pisze...

Rewelacja! Brak mi słów!

robootkomania pisze...

Moje robaki-bliźniaki przepadają za Peppą! Mogłyby oglądać cały dzień!
Twoja jest wprost wspaniała :) Gratuluję!

Agnieszka S. pisze...

Extra świnka, dodałaś jej uroku :)
Gratuluję zamówień, choć wcale mnie nie dziwi że masz ręce pełne roboty ;)

blogerzaby pisze...

Twoja świnka na szydełku jest milion razy ładniejsza niż ta z bajki ;)

entomka pisze...

Rewelacyjna ta Twoja Peppa :)

aniutka_85 pisze...

cudowna, wypisz-wymaluj Pepa :)

nuta pisze...

Bardzo zdolna dziewczynka z Ciebie, żeby wyszydełkować peppę jak żywą!Pozdrawiam!

ashki pisze...

Świna wyszła Ci idealna:) Jak z kreskówki. Mi się też ta Pepa nie za bardzo podoba. Trochę mi przypomina bulla;)

Justyna pisze...

Świetna świnka. I fajnie ubrana :-)
Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com

Julia pisze...

Świnka jest perfekcyjna! :) Nie jestem z epoki Peppy, nie lubię jej głosu, ale uwielbiam jej wygląd. To po prostu świnka, którą można pokochać. :)
I dzięki za komentarz u mnie. :) Uśmiechnęłam się do niego i Ciebie jednocześnie. :*

Unknown pisze...

rewelacja!piekna zabawka!

Ania pisze...

Wprawdzie to nie moja bajka ani moim dzieci (bo już za duże:))), ale postać świnki bardzo lubię, a Twoja jest rewelacyjna. Nowa właścicielka zapewne Zachwycona;) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:) Ania

Paulyntolyna pisze...

Świnka jest cudowna. Widać, że napracowałaś się przy niej. Ale było warto:) Moja siostrzenica bardzo chętnie oglądała tą bajkę teraz troszkę mniej. Ale uwielbia wszystko co jest z Peppa:)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)