wtorek, 15 października 2013

Misie Pandy / The Panda Bears


Witam Kochane!

Jak Wam minął weekend? U nas bardzo fajnie, odwiedziła nas rodzinka męża i wspólnie spędziliśmy te dwa dni. Ja oczywiście starałam się przemycić do naszych wieczornych rozmów szydełko, ale nie dałam rady... Ciężko jest uczestniczyć w pogaduszkach i jednocześnie liczyć oczka (zwłaszcza przy projekcie, który się robi po raz pierwszy) ;) Wolałam nie ryzykować ewentualnej pomyłki i późniejszego prucia :) Dlatego teraz muszę się spiąć i nadrobić zaległości, bo mam sporo ciekawych zamówień i terminy gonią :)

A oto moje szydełkowe misie pandy, które zrobiłam już jakiś czas temu i czekały grzecznie na swoją kolej do publikacji (swoją drogą, to mam niezłą obsuwę, ale niestety nie jestem w stanie pisać więcej niż dwa posty tygodniowo...):



Jak widzicie, misiaki są nieco "pokiereszowane" - taki miałam pomysł na nie w danej chwili :)

Na ujęciach z tyłu i z boku możecie zobaczyć więcej szwów:



W tym tygodniu w gronie Obserwatorów witam Katarzynę Redmerską, paurinkę (login niestety nie odsyła do stronki) oraz Ti-Tinkę (J.). bardzo mi miło Was gościć w moim Szydełkowym Zaciszu!

Miłego tygodnia Kochane!

17 komentarze:

madebymali pisze...

Fajowe misiaki:)A że takie pokiereszowane...super-widać,że to rozrabiaki:)

krainamojejfantazji pisze...

Pandy to fajne misiaki ;) a szwy dodają im fajnego charakteru ;) pozdrawiam !

mebelina pisze...

ale cudne i te wielkie oczy boskie!

agniemat pisze...

Są rewelacyjne!

Aga pisze...

Super pandy:)

Unknown pisze...

Wspaniałe :-) I widać, że doświadczone przez zły los... ;-) Koniecznie trzeba je przytulić, pocieszyć :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Beva pisze...

Ale słodziaki :)

martuchnaj pisze...

pany maja w sobie to "coś" cudne te Twoje!

pozdrawiam

blogerzaby pisze...

Fantastyczne są te pandy, ja tam osobiście lubię szwy na miśkach ;)

ashki pisze...

Cudne pandziory:)

Paulyntolyna pisze...

Super pandy:)

Roni pisze...

Świetne są!

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

pandy są super, a te szwy... genialny pomysł :)

aniutka_85 pisze...

słodziaki :)

Anonimowy pisze...

urocze - jak zwykle ... gdzie Ty mieścisz tyle pomysłów ? w tej małej uroczej główce ? :-) pozdrawiam :-)

blondieenka pisze...

jak zwykle przecudne :)

Unknown pisze...

cudeńka tworzysz, piękne misie

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)