poniedziałek, 6 stycznia 2014

Króliczki Elroy i Melvin / Elroy and Melvin the Bunnies


Witam Kochane,

jak Wam minął weekend? Mi bardzo fajnie, w sobotę miałam urodziny, więc dostałam miłe prezenty, zjedliśmy pysznego torcika, a córeczka zaśpiewała "Sto lat" i wręczyła bukiet kwiatów :) Choć kolejna świeczka pojawiła się na torcie, to wcale się tym nie martwię, czuję się szczęśliwa i spełniona :)

Świąteczno-noworoczna przerwa dopiero się skończyła, a tu kolejny długi weekend :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny autorski, szydełkowy projekt. To bliźniacy - króliczki Elroy i Melvin:

Sporo zdjęć, bo pogoda, jak na aktualną porę roku, pozwoliła na kilka fajnych ujęć, a poza tym uważam, że te szydełkowe stworzonka są wyjątkowo urocze i okazłay się być bardzo fotogeniczne ;)

Elroy
Melvin





Króliczki mierzą około 40cm, więc są spore :) Po raz kolejny testowałam nową włóczkę, tym razem, bardzo dobrej jakości, mieszankę akrylu z bawelną, z przewagą tego drugiego składnika. Była ona bardzo cienka, dlatego leżała w moich zbiorach dosyć długo, ale wiedziałam, że musi z niej powstać coś wyjątkowego i, gdy narodził się w mojej głowie pomysł na króliczka w uroczych portkach, z miejsca pomyślałam o tej włóczce, z tym, że użyłam podwójnego splotu. Ciało tworzy jedną całość ze spodenkami i nóżkami. Elementy dekoracyjne to drewniane guziczki i złota, szeroka kokardka :) Muszę nieskromnie przyznać, że jestem zauroczona wizerunkiem tych "szydełkowców", a nigdy nie jestem pewna efektu, dopóki nie zszyję ze sobą części ciała i nie wyknończę buźki :) Gdy to, co widzę mnie nie zadowala - pruję...
Portki prułam kilka razy i już mnie nerwy brały, ale chciałam uzyskać satysfakcjonujący efekt, więc uzbroiłam się w cierpliwość i prężnie działałam do końca ;) Z tych poprawek z pewnością powstałby jeszcze jeden braciszek ;)

Tutaj początkowy projekt:

 oraz praca w toku:
A na koniec jeszcze takie ujęcia:


W tym tygodniu w gronie Obserwatorów serdecznie witam Ewelinę Bławut :)

Życzę miłego tygodnia Kochane!!!

28 komentarze:

Addicted to Crafts pisze...

100 lat kochana!A króliki fantastyczne!!!

Unknown pisze...

Cudowne!
Z okazji urodzin życzę Ci spełnienia marzeń :-) Samych cudownych i radosnych chwil.
Pozdrawiam serdecznie.

krainamojejfantazji pisze...

Na początku składam Ci serdeczne życzenia urodzinowe dużo zdrówka miłości oraz spełnienia wszystkich marzeń !!! a króliczki są przecudne jak wszystkie Twoje projekty starannie wykonane i pokazane ;-) pozdrawiam !

anette196 pisze...

Najbardziej podobają mi się wiszące zające, mają śliczny wyraz "twarzy", Zachwyca mnie staranność wykonania :)

Izzy pisze...

Słodziaki! Ogromnie mi się podobają!

blogerzaby pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;) Króliczki cudne, mają fantastyczne spodenki :)

Beva pisze...

Wszystkiego dobrego z okazji urodzin!!!
Ja też jestem zauroczona tymi króliczkami, mają przesłodkie pyszczki :)

Agnieszka S. pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :*
Króliczki extra :) super pomysł ze spodenkami :D a wiesz, że też ostatnio ciągnęło mnie do króliczków i jak będę miała chwilę to na pewno jakiegoś zrobię ;)

bozenawdaniec. pisze...

Szkoda dużo kłapać, są FANTASTYCZNE !!!

dom na początku świata pisze...

Wszystkiego najlepszego. Spełnienia mrzeń, góre weny i morze czasu na realizacje wszystkich projektów. :-*

Anonimowy pisze...

Jak zwykle boskie !!!!!! Wszystkiego naj w Nowym Roku !!!!

Julia pisze...

Hehe, jak się suszą po tym gorącym szydłowaniu. :) Pewnie się spociły biedaki, jak im tak szybko portki szydłowałaś. :D Fajniutkie, lubię porteczki z szelkami, mają swój urok. :)
Urodzinowe sto lat! Dużo sił do dalszej pracy i cały czas ogromnej satysfakcji. :)

jhjvhvgh pisze...

Wszystkiego najlepszego!
Świetne :)
A wiszące za uszyska zajączki powaliły mnie na kolana :D

Unknown pisze...

A dziękuję dziękuje za przywitanie ;)
Pomysł z wieszaniem króliczków za uszy, świetny,
bardzo podobają mi się wyszyte szczegóły buci Króliczków :)

Kicek pisze...

Urocze bliźniaki, podobają mi się te szelki z guziczkami ^^.
100 lat z okazji urodzin!!!

madebymali pisze...

100 lat:)A króliki cudaśne:)świetne spodenki:)Zachwycające zabaweczki jak zawsze:)

Oliwia Art Deko pisze...

O kurcze te króliczki są rewelacyjne! Podglądam kilka szydełkowych blogów ale pierwszy raz widzę takie prace :) Są śliczne! Uroczo sterczą im uszy a całość wydaje się być taka bardzo staranna, dokładna, czysta, nie wiem jak to określić w każdym razie są super :) I nie ma w tym żadnego słodzenia :)
Pozdrawiam cieplutko ^^
Oliwka :)

dom za końcem świata pisze...

Super króliczki (powiem szczerze, że spojrzałam na pierwsze zdjęcie i powiedziałam na głos "ale super!" i świetne zdjęcia! Bardzo fajna sesja! Czy to jest może włóczka Yarn Art Jeans?

dom za końcem świata pisze...

Ach, i wszystkiego najlepszego! Nic dziwnego, że czujesz się spełniona, bo masz talent i go rozwijasz! Niech kolejny rok będzie rokiem spełnionych marzeń i nadal realizowanej pasji!

My Crochet Privacy... pisze...

Dziękuję a wszystkie komentarze, opinie i zyczenia :)

@Oliwia Art Deko - serdecznie dziękuję, to niesamowicie miłe, co napisałaś, aż się zarumieniłam ;) Komentarze uskrzydalją i inspirują :)

@dom za końcem świata - Yarn Art się zgadza, ale to Cotton Soft - bardzo cieniutka, ale w podwójnym splocie praktycznie dorównuje Jeans :)

Paulyntolyna pisze...

Sto lat:) Projekt jak najbardziej udany:)
Pozdrawiam

Luluu pisze...

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO,SPEŁNIENIA MARZEŃ,ZDROWIA I MIŁOŚCI,MORZA MIŁOŚCI:)PIĘKNE

nuta pisze...

A ja mam pytanko? Co jest najpierw wzór(projekt) czy imię pluszaka, bo imiona są naprawdę" wyszukane":) Pozdrawiam! Aha! Wszystkiego dobrego z okazji Urodzin!!!!

My Crochet Privacy... pisze...

@nuta - najpierw jest najczęściej szkic (choć nie zawsze), potem wzór, a na końcu imię ;) Dziekuję za życzenia!

aniutka_85 pisze...

100 lat albo i więcej. Przecudne te króliczki, z resztą jak wszystko, co wychodzi spod Twojego szydełka :) Pozdrawiam

ashki pisze...

Najlepsze, choć spóźnione życzenia urodzinowe:)))) Króliczki są przesłodkie:)

Anonimowy pisze...

Króliki cudne :) Czekamy z niecierpliwoscia na naszego! Pozdrawiam Joanna.Z

Crochetkowo pisze...

Prześliczny króliczek! Ja dopiero zaczynam, ale kilka projektów już powstało :-) pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)