wtorek, 26 listopada 2013

Jak szybko rozmnażają się króliczki? / How fast does bunnies reproduce?


Witam Kochane!

Dzisiaj zaprezentuję Wam większą część projektu, który zajmował wszystkie moje wieczory (baaardzo długie wieczory) przez ponad trzy tygodnie!
Pewnie większość z Was sądziła, że zajmowałam się jedną rzeczą, bo byłam bardzo tajemnicza, ale prawda jest taka, że na zamówienie wyszydełkowałam aż dziesięć króliczków dla dziewczynek (oraz cztery inne zabawki dla chłopców, o czym następnym razem) :)

To prawdziwa inwazja!!! A oto pięć z nich:



A tutaj kolejne pięć:



Jak widzicie, każdy z moich szydełkowych króliczków ma sukienkę w innym kolorze oraz uszka i stópki też :) Do przedniej części uszu przyszyłam kawałki filcu, co daje bardzo fajny efekt :) To udoskonalona wersja króliczków, które  już kiedyś wykonywałam, a możecie obejrzeć tutaj. Buźki zostały takie same, ale zmieniłam sposób wykonywania i kształt uszu, nieco zmodyfikowałam stópki oraz falbankę sukienki. To fajne, że na przestrzeni czasu coraz bardziej uświadamiamy sobie co nam się bardziej podoba oraz udoskonalamy warsztat :)

Tutaj cała zgraja szydełkowych króliczków, które z pozostałymi czterema "szydełkowcami" trafią w rączki maluszków na Mikołajki :)

A oto jak wyglądała praca w toku:
Na koniec kilka w wersji mikołajkowej - to pierwszy akcent świąteczny na moim blogu w tym roku:



 oraz nowa, zimowa okładka na moim Facebooku :)


A w tym tygodniu serdecznie witam te oto nowe Obserwatorki: tom&tobi, Danę Solmilar oraz Elli. Cieszę się bardzo, że dołączyłyście do mojego Szydełkowego Zacisza :)

Miłego tygodnia Kochane!

38 komentarze:

Eduszka pisze...

Są przepiękne! jak wszystkie Twoje zabawki :)

bozenawdaniec. pisze...

Kochana, więcej takich " inwazji ", a świat byłby piękniejszy :)
Cudnie to stworzyłaś, to jest prawdziwe dzieło !
A ja ... wpadam w kompleksy. Z okazji Świąt ... Wielkanocnych muszę sobie takiego zrobić, ale tak " z kapelusza " to będzie trudne, choć uparta baba jeZdem ;) :D
Pozdrawiam :)

szyleczko pisze...

Twoje przytulaki są naprawdę powalające, niesamowicie dopracowane, prześliczne kolorystycznie, a w takiej ilości robią niesamowite wrażenie :)

Beva pisze...

Ale urocza gromadka. Bardzo mi się podoba zimowa stylizacja.

madebymali pisze...

Ale zgraja fantastyczna:)Z tymi uszami filcowymi super wyglądają:)Ale dzieciaki będą miały radość:)

Kobieta blogująca pisze...

Superaśne! Wszystkie Twoje szydełkowe maskoty są cudowne! Tak miło się na nie patrzy z nadzieją, że kiedyś samemu się takie będzie mogło zrobić!!
Pozdrawiam!

martuchnaj pisze...

hihi ale rodzinka :D rzeczywiście rozmnożyły sie jak na króliki przystało :)

Aro pisze...

Przepiękne przepiękne :) króliczki pierwsza klasa :)

anette196 pisze...

Jezusicku! Jakie słodkie! Aż chciałoby się być takim przedszkolakiem :)

Unknown pisze...

To najbardziej kolorowa inwazja jaką widziałam! Rewelacja!

Agnieszka S. pisze...

O jejciu!! Są idealne, bombowe, fantastyczne... mogłabym tak długo długo pisać same superlatywy ale to i tak nie oddam mojego zachwytu. Zaskakujesz mnie coraz bardziej :D

Unknown pisze...

:) Umarłam i obudziłam sie w 'króliczym niebie' - króliczki są absolutnie prześliczne, jak Ty to robisz? tak szybko? szczerze podziwiam, bo ja na szydełku jestem wyjątkowo powolna.
pozdrawiam

Julia pisze...

Mega, mega fajne! :) Niby takie same, a każdy ma coś w sobie. Świetne królicze stadko i cudne świąteczne akcenty! :) Zapraszam Cię na rozdanie, bo jeszcze tylko dziś można się zapisać. :)

miły drobiazg pisze...

Po prostu brak słów - są cudowne, nie ma nawet podobnych, każdy inny, jak pięknie kolory podobierane. Rewelacja!

blondieenka pisze...

Świetne te króliki a ilość ich jest powalająca:)

krainamojejfantazji pisze...

Wypowiem się jeszcze raz wspaniała wesoła gromadka ;D aaaa i urocza w 100 % !!! ;) pozdrawiam !

Ula pisze...

jestem w nich zakochana <3

blogerzaby pisze...

Jaka cudna gromadka, są takie słodkie ! :*

nuta pisze...

Jenyyyyyyyyyyyy!!! Jakie śliczne, boskie, fantastyczne króliczki!! Dzieci bedą zachwycone !!! Pozdrawiam!

Kicek pisze...

urocze króliczki, a zrobienie ich tak dużo musiało być wyzwaniem :) Pozdrawiam!

entomka pisze...

Słyszałam wiele razy,że króliki rozmnażają się szybko ale u ciebie to trwa expresowo :)
I wszystkie przeslodkie :D

Gliniany Garnek pisze...

Prześliczne są....takie słodkie:) Jak dla mnie rewelacja :)

Luluu pisze...

Nowe kolory, które absolutnie do mnie przemawiają-bardzo radosna ekipa :)

Justyna pisze...

czapki z głów!!! bardzo piękne wykonane, estetycznie. zawieszam oko:)

ashki pisze...

NIESAMOWITE!!! Toż to normalnie królicza mafia jest;) Razem i w podgrupach wyglądają ODJAZDOWO:)

mimusia-1 pisze...

No rewelacyjne. Wielkie brawa:)

kasia pisze...

Cudowna gromadka-wszystkie razem i każdy z osobna.CUDO!!!

Paulyntolyna pisze...

Dziękuję za opisanie sposobu :) muszę spróbować i zobaczę czy mi wyjdzie. Pozdrawiam

millaneart pisze...

króliczki bardzo ładnie się prezentują! gratuluję tak precyzyjnego wykonania i tak idealnego doboru kolorów, są świetne!

Blue-Anna pisze...

Rety, jaka przeurocza gromadka. Same ślicznotki:)

dom za końcem świata pisze...

Niesamowita gromada, a jeszcze bardziej niesamowity fakt, że wyszydełkowałaś je w tak krótkim czasie. Cały czas się zastanawiam, jak to zrobiłaś :). Podziwiam Twoje zabawki i Twoją energię, determinację i pasję!

Kejtozaurus pisze...

Musisz mieć niesamowite tempo pracy!
Króliczki są cudowne! Zawsze jak wchodzę na Twojego bloga czuję się jak mała dziewczynka w sklepie z zabawkami :) Uwielbiam tu zaglądać!

Izzy pisze...

Wspaniała królicza ferajna! :) Nie wiem czy ja bym się podjęła takiego zamówienia... uwielbiam tworzyć, ale wciąż ciągnie mnie do nowego. Spędzić trzy tygodnie intensywnie tworząc w kółko to samo... Wyzwanie! :) Ale efekt jest cudowny i jak się okazuje "to samo" może być bardzo różnorodne :)

Unknown pisze...

heel mooi...is er een patroon?

My Crochet Privacy... pisze...

Dank u, het patroon is hier, in het Engels:https://www.etsy.com/listing/175040954/crochet-pattern-the-colourful-bunny?ref=shop_home_active_4

Anonimowy pisze...

Matuchno jedyna- jakie cudeńka!

Anonimowy pisze...

Śliczne kolorowe zajączki, bardzo pozytywne! Uwielbiam dziergać maskotki... ale teraz brak czasu niestety...
Pozdrawiam

Rosalba Barajas pisze...

Son totalmente hermosos, los quiero hacer.

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)