środa, 15 października 2014

Ślimak Louise / Louise the Snail


Hej, hej!

Nadszedł dzień, w którym powstał mój drugi szydełkowy ślimak :)
Co prawda nieco inny, gdyż większy i z "ogonkiem", ale, wg prośby Klientki, bazowałam na pierwowzorze, który znajdziecie TUTAJ :)

Oto on:


Ma długość jakieś 27cm, ciało koloru ecru, muszelka natomiast szaro-różowa z dodatkiem mięty ;) Ślimak miał mieć romantyczny charakter, dlatego dodałam dwie kokardki z guziczkami w kształcie serca. Do tego falbanka dookoła muszelki, szeroki uśmiech oraz przypudrowane policzki :) Całkiem sympatyczny z niego gość :)


W tym tygodniu w gronie nowych Obserwatorów witam Gohcę :) Super, że jesteś! Zapraszam do czytania, oglądania oraz komentowania :)

Miłego weekendu!!!

15 komentarze:

Crochetkowo pisze...

Cudowny ślimak! Pozdrawiam serdecznie! :)

Stokrotka pisze...

Śliczny , bardzo sympatyczny , a kolory idealnie dobrane :)

Unknown pisze...

It's so cute! I like it!

Lalka Crochetka pisze...

uroczy i bardzo wdzięczny :)

Unknown pisze...

Śliczny! Wspaniałe kolory. Falbanka wokół muszli genialna :-)
Pozdrawiam serdecznie.

ashki pisze...

Ślimaczek jest słodki:) Mi ostatnio ślimaki łażą po ścianach domu. Ale bezdomne ślimaki. Może szukają jakiegoś lokum;)

aniutka_85 pisze...

ale świetny ślimak i te różowe policzki - szkoda, że takie po podwórku nie chodzą :)

jez pisze...

Bardzo fajny ślimak :)
Pozdrawiam

Unknown pisze...

cudowny

Picot Kinga pisze...

Ale czaderski ślimak! Super!

Justyna pisze...

Świetny ślimak :)

Osowiała Sowa pisze...

Świetny, przypomina mi tego z bajki Turbo :)
P.S.
Maila skrobnęłam do Ciebie.
Pozdrawiam
Monika

Ewa-Handmade-Art pisze...

Piękny ten ślimaczek .Robisz śliczne zabawki .
Pozdrawiam i zapraszam

Unknown pisze...

ślimak jest po prostu odjazdowy!!!

Beata pisze...

Ależ śliczny :)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)