piątek, 23 maja 2014

Miś Panda / Panda the Teddy Bear


Witam słonecznie!!!

Ależ piękna pogoda za oknem! To niesamowite, że w ciągu zaledwie jednego dnia wiosna z zimnej, ulewnej pory roku przeobraziła się w cudną, pełną energii i słońca :) To jest coś co lubię :) Tym bardziej, że mimo wysokiej temperatury, nie daję się za bardzo we znaki - przyjemny wiaterek i chmurki pozwalają odetchnąć od skwaru :)

Dziś kolejny Miś Panda:


Wykonany z ostatnich motków mojej ulubionej włóczki, z którą z z żalem się żegnam :( Pewnie starczy mi jeszcze na jednego misia pandę i kilka kolorowych projektów, ale zdecydowałam, że nie będę się starać, aby sprowadzić jej większe ilości z zagranicy. Dlatego jestem wciąż na etapie poszukiwania jakiegoś równie dobrego zamiennika, który jest dostępny w kraju :) Przetestowałam już sporą ilość i mam pewne typy, ale chcę się upewnić, aby zdecydować się ostatecznie na jeden rodzaj. Oczywiście poza Corneliusem oraz Króliczkami w portkach, gdyż dla nich zarezerwowane są inne mieszanki :)

Miś Panda ma około 30cm wysokości, białe zaciskowe oczka oraz mały czarny nosek. Aby urozmaicić czarno-białe barwy misiaka dodatkiem jest ciemnofioletowa kokardka w białe groszki.


Miłego, słonecznego weekendu!!!

11 komentarze:

Stokrotka pisze...

Śliczna panda :)
pozdrawiam i Tobie również życzę udanego weekendu :)

Beva pisze...

Piękny miś :)

Unknown pisze...

Piękna panda !!!
Udanego weekendu również dla Ciebie.
Pozdrawiam :)

jez pisze...

Śliczna Panda :).
Pozdrawiam!

Aguska31 pisze...

Przesliczna Panda :):) Pozdrawiam :)

martuchnaj pisze...

cudna pandzia:-)

krainamojejfantazji pisze...

Świetny pandzior !!! Wszystkie Twoje maskotki to małe dzieła sztuki ;-) pozdrawiam ;)

entomka pisze...

Skojarzył mi sie z misiem Koralgolem a zaznacze, że b . lubiłam go będąc małą dziewczynką :)

nuta pisze...

Minę ma taką jakąś "bojową":) Wszystkie miski to fajne "chłopaki" są!!! Pozdrawiam!!!

Anonimowy pisze...

jak zwykle cudna, piękna, rewelacyjna, boska, perfekcyjna :-) maskotka :-) pozdrawiam :-)

Anonimowy pisze...

Howdy! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I really enjoy reading through your articles.
Can you suggest any other blogs/websites/forums that deal with the
same topics? Thank you so much!

Here is my blog ... police vehicles for sale

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)