wtorek, 20 maja 2014

Miś Cornelius / Cornelius the Teddy Bear


Witam serdecznie!!!

Jak to miło, że wiosna do nas wróciła!!! Taka pogoda zdecydowanie mi sprzyja :) Co prawda mniej czasu na szydełkowanie, ale za to więcej na spędzanie czasu z córeczką na spacerach i placu zabaw :) Uwielbiam patrzeć jak moja pociecha integruje się z rówieśnikami - to dla nas nowość ;)

Dziś chcę zaprezentować kolejnego, bardzo lubianego szydełkowego Misia Corneliusa, ale tym razem w nieco innej odsłonie :) Na specjalne życzenie ma on wyszyty inicjał imienia "K" - dla Kaspianka :)


Przyznam, że literkę "K" wyszyła moja mama - specjalistka od maszyny do szycia oraz takich dekoracji :) Niebawem pokarzę też inny projekt, który wyszedł spod rąk mojej mamy, ale to kiedy indziej :) Ten Cornelius, poza materiałowym dodatkiem na brzuszku, ma też poduszeczki na stópkach :) Dodatki materiałowe u "szydełkowców" bardzo mi się podobają i z pewnością zastosuję je w innych pracach i w różnych miejscach :) Mam już kilka pomysłów, ale póki co brak czasu na realizację...


Cornelius tradycyjnie zrobiony z akrylowo-wełnianej włóczki, mierzy jakieś 26cm.

Miłego, słonecznego tygodnia!!!

8 komentarze:

nuta pisze...

Krateczkowe dodatki naprawdę dodają uroku. Wciąż zadziwiają mnie imiona :)Pozdrawiam!

Stokrotka pisze...

Śliczny misio :)
pozdrawiam

Unknown pisze...

Cudowny !
Pozdrawiam serdecznie.

mimusia-1 pisze...

Piękny misiu :)

Skrzydła wyobraźni pisze...

Bardzo ładnie wygląda z tymi dodatkami :)

jez pisze...

Śliczny:)

mika pisze...

Słodziutki a pomysł z literką bardzo fajny :)

Aguska31 pisze...

Sliczny :):) Super wyglada z tymi latkami :):) Z pogoda to tak jak u nas ,ostatnie dni minely baardzo szybko ,poniewaz wychodzimy na sloneczko ile sie da :):) Wam tez tego zycze :) Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)