wtorek, 13 maja 2014

Żyrafa Goldie / Goldie the Giraffe


Witam serdecznie! Jak Wam minął weekend? Nam bardzo przyjemnie :) Odwiedziliśmy rodzinkę z Poznania i bardzo fajnie spędziliśmy czas :) Na szczęście podróż w obie strony przebiegła bez komplikacji (wspominałam kiedyś, że córeczka nie bardzo lubi podróżować samochodem). To dobry znak, być może już bez większego stresu zaczniemy jeździć i każda wyprawa będzie tylko i wyłącznie przyjemnością :)

Dziś projekt, który na mojej liście "do zrobienia" widniał baaardzo długo ;) I z pewnością nadal by tam tkwił, gdyby nie specjalne zamówienie :)

Oto Ona - szydełkowa Żyrafka Goldie:



Muszę przyznać, że możliwości tworzenia na szydełku wciąż mnie zaskakują!!! Sądziłam, że nie uda mi się osiągnąć taki efekt - stworzyć zwierzaczka na czterech nóżkach, które robi się "jednym ciągiem"! Żyrafka mnie zauroczyła, choć ciałko kilka razy prułam i już sądziłam, że się poddam i nici z mojego założenia :) Bardzo zależało mi na tym, aby żyrafka stała na czterech nogach i miała taki kształt tułowia :) Kolejny raz się przekonałam, że amigurumi wygląda zupełnie inaczej zanim się je wypcha! Wydaje się, że "coś tu nie gra", ale nie należy się poddawać, bo po wykończeniu okazuje się, że "to jest to"! :) Kolejnym wyzwaniem były uszy - przecież muszą być w kształcie "listka" :) Zastanawiałam się też nad cętkami, ale o takich zadecydował fakt, że żyrafka ma trafić do małej dziewczynki, więc są najbezpieczniejsze :) Mam jednak kilka alternatywnych pomysłów, więc spodziewajcie się innych opcji ;)
Żyrafka miała być dziewczynką, więc dodałam jej rzęsy, małą szydełkową kokardkę na główce oraz zawiązałam wstążeczkę dookoła szyi. Mierzy około 30cm i chwyciła mnie za serce odkąd tylko ją zobaczyłam :) To projekt nad którym spędziłam najwięcej czasu od wielu miesięcy, ale jest dowodem na to, że warto się starać i tworzyć, by osiągać założone cele :) Satysfakcja gwarantowana :)

Czy Wy też macie tak, że "do bólu" staracie się stworzyć fizyczny obraz tego, co macie w głowie?

W tym tygodniu w gronie Obserwatorów serdecznie witam szydełkową mamę, Rominę oraz Magdę D. Super, że jesteście! Zapraszam do czytania, oglądania i komentowania :)

Miłego tygodnia! 

25 komentarze:

szydełkowa mama pisze...

Twoje prace już dawno podglądałam, tylko o tym dodaniu do obserwowanych zawsze zapominałam. Tworzysz piękne zabawki, a żyrafka jest słodka i urocza. Pozdrawiam :)

Aguska31 pisze...

Piekna !!! :):) Suuper wychodza Ci maskotki szydelkowe :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

Unknown pisze...

Cudowna! Ma śliczną mordkę i cudowne, długie nogi. Jest doskonała :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Julia pisze...

Prześliczna, idealna, całuśna i w jednym kawałku? Szacun! Bardzo, bardzo mi się podoba! Masz wielki talent. Pozdrawiam. :*

Beva pisze...

Śliczna żyrafa! Od razu zauważyłam, że nóżki i ciało robiłaś w jednym kawałku. Fantastycznie Ci to wyszło!

Oliwia Art Deko pisze...

Pięknie wyszła ta żyrafa :) Bardzo mi się podoba, z reszta jak wszystkie Twoje prace:) Chciałabym kupić te fantastyczne króliki dla Chrześniaków mojego męża ale chyba muszę poczekać na większy przypływ gotówki do portfela :)

Lalka Crochetka pisze...

ojej! urocza! bardzo fajne rozwiązanie wrabiania razem nóżek, tułowia, szyi i głowy - coś dla mnie, bo zszywanie jest moim koszmarem :)

blogerzaby pisze...

Przecudna jest :)

Anita W pisze...

W żyrafie zakochałam się jak tylko ją zobaczyłam na facebooku. Jest po prostu cudowna a Ty jesteś przykładem tego, że zawsze należy stawiać sobie coraz wyżej poprzeczkę. :)

MarzenkaMarzenka pisze...

Piękna z niej dama :) I jaka dostojna. Pozdrawiam

Stokrotka pisze...

Śliczna , ja swoje maskotki robie jednym ciągiem :) jakos nie umiem w kawałkach i zszywać :)
pozdrawiam

martuchnaj pisze...

jest cudowna żyrafa :-))))

entomka pisze...

Doskonała sama w sobie :)
Aż buzia się sama do niej śmieje...

Unknown pisze...

Ojacie kręcę! Powalająca!

ashki pisze...

Świetna żyrafka:)

nuta pisze...

Niestety nie mam tak tzn. do bólu :)Żyrafka słodziutka!!! Pozdrawiam!!

mika pisze...

Ale dostojnie się prezentuje, fiu fiu :)

kasia pisze...

Ale ma sympatyczny pysio:)

jez pisze...

Piękna!

Anonimowy pisze...

Jak Ty to robisz że Twoje działa za każdym razem mnie zachwycają ? żyrafka jest cudna

Skrzydła wyobraźni pisze...

Świetna żyrafa :)

Kuferek z pasją pisze...

Jejciu... jest przeurocza :) Zakochałam się :D

Alina pisze...

U Ciebie pomysł go ni pomysł. Świetna robota:)

szyleczko pisze...

Jaka słodycz! Pozdrowienia :)

Gosia90 pisze...

Czy można wiedzieć skąd miałaś wzór?
Niestety na amigurumi jest inna żyrafa A strasznie chciałabym mojemu miesięcznemu synkowi taka udziergac:)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)