piątek, 16 maja 2014

Kotek Figaro / Figaro the Kitty


Witam weekendowo :)

Dziś przedstawiam Wam kolejnego Kotka Figaro :) To ten sam szydełkowy kiciuś, którego znajdziecie TUTAJ, ale z małymi zmianami - dodałam mu tylne łapki.



Ja osobiście jestem zwolenniczką psów, ale przyznam, że ten szydełkowy kocurek jet rozkoszny! Z pewnością te duże, zielone, szklane oczy dodają mu wdzięku, a tylne łapki z różowymi poduszeczkami podkreślają urok osobisty :)
Takie rozwiązanie stosowałam już u Pieska Baxtera czy Misa Horacego i zawsze wyglądają rozkosznie, ale przede wszystkim w jednym rodzaju stópek :)
Jeszcze tylko długi ogonek, brwi, rzęsy oraz kokardka w kropeczki i słodki Figaro gotowy do drogi :)
W pozycji siedzącej mierzy jakieś 15cm.


Miłego weekendu!

16 komentarze:

Agnieszka S. pisze...

No i powiem Ci, że te tylne łapki to strzał w 10 :) Już wcześniej mi się podobały Twoje kotki, ale teraz to jestem zauroczona :D

Unknown pisze...

Jaki słodki.... Ja tam też wolę psy, ale taki kotek i mnie się podoba ;-) Rozkoszny.
Pozdrawiam serdecznie.

Beva pisze...

Słodki maluszek :)

mika pisze...

Kotek jest przesłodki :) A tylne łapki (patrząc na niego) wydają się teraz niezbędne. Trudno mi go sobie teraz wyobrazić bez :)

aniutka_85 pisze...

Słodziak :)

Lalka Crochetka pisze...

sympatyczny Mruczus :) stopki faktycznie sa urocze :)

Paulyntolyna pisze...

Kocurek wygląda na bardzo sympatycznego i grzecznego:)

nuta pisze...

słodziak Figaro!!! Pozdrowionka!!!

Aga z Zielonego Wzgórza pisze...

Twoje maskotki są zawsze cudownie urzekające!!Nie inaczej jest tym kotkiem ;o)Pozdrawiam!

entomka pisze...

Mały cudny kocurek ...

Anonimowy pisze...

Śliczmy jest !!!

Aguska31 pisze...

Sliczny !!! :)

Stokrotka pisze...

śliczny , też nie przepadam za kotami ,ale ten jest całkiem całkiem :)
pozdrawiam

Alina pisze...

Figaro zachwyca! Ten wzrok, te oczy...

Anonimowy pisze...

A może podasz przepis na tego kociaka:)jest cuuudny!

My Crochet Privacy... pisze...

To mój autorski projekt, opis nie jest jeszcze gotowy. Jak skończę z pewnością wrzucę na Etsy :)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)