piątek, 14 lutego 2014

Szczeniaczek Baxter + Walentynki / Baxter the Puppy + Valentines day



Witam walentynkowo!

Z okazji Dnia Zakochanych życzę Wam oczywiście dużo miłości! Abyście były /-li kochane /-ni oraz miały /-li kogo obdarować tym wspaniałym uczuciem, które nie tylko daje nam szczęście, ale sprawia, że chce się żyć! Nie ma nic wspanialszego niż odwzajemniona miłość, która dodaje skrzydeł, motywacji oraz inspiracji!

Dziś kilka fotek słodkiego maluszka, który powstał jeszcze w zeszłym roku - kolejna odsłona Pieska Baxtera:



A na koniec taka moja prywatna refleksja - ważna jest miłość nie tylko do drugiej osoby, ale również do tego, co się robi :) Ja mam to szczęście, że uwielbiam szydełkowanie, spełniam się w tym, ale wciąż uczę i z pokorą patrzę w przyszłość, a zarazem z nadzieją, że oglądając efekty pracy moich rąk sprawiam przyjemność nie tylko najbliższym, ale również Wam wszystkim. To co robię wykonuję całą sobą, a przede wszystkim sercem, a rezultat pozostawiam ocenie innych :)


Miłego walentynkowego weekendu Kochani!

17 komentarze:

Szydełkowe czary-mary pisze...

Uroczy piesek i ma cudowną mordkę.

Unknown pisze...

Śliczny piesek :-)
Z tą miłością do tego, co się robi, masz rację w 100%.
Pozdrawiam serdecznie.

Izzy pisze...

Kochana, Tobie również duuuuuużo miłości! :)
To widać, że wlewasz uczucie w swoje zwierzaki! Ty kochasz to co robisz, my kochamy to co wychodzi spod Twojego szydełka. Ja mogę dodatkowo powiedzieć, że Twoje prace na pewno były jednym z motorów, który zaprowadził mnie do rozwoju w szydełkowaniu :)

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Piesek jest uroczy... w każdej maskotce wykonanej przez Ciebie widać miłość to tego co robisz :)

aniutka_85 pisze...

Uroczy i pełen miłości, jak w każdej Twojej zabaweczce :)

krainamojejfantazji pisze...

Uroczy piesio ;)

Stokrotka pisze...

Śliczny i ta mordka super :)
pozdrawiam

agawu pisze...

Jaki słodziak, nic tylko przytulać :) Piesek skradł moje serce!

Blue-Anna pisze...

Milutki:)

ashki pisze...

Piesek prześliczny:) Słodkich walentynek:))))

martuchnaj pisze...

samych serdeczności!

Picot Kinga pisze...

Słodziak!

Unknown pisze...

Piesek jest bardzo ładny !!!
Ładne również są maskotki pozostawione w Galerii Pod Glinianym Aniołem.
Życzę udanego wieczoru Walentynkowego.
Pozdrawiam :)

Agnieszka S. pisze...

Piesek świetny, choć mam wrażenie że już go "poznałam" ;) Miałaś go może jak ostatnio się widziałyśmy??

blogerzaby pisze...

Cudny pieseczek, rozkoszny :) Również życzę dużo miłości każdego dnia, nie tylko w walentynki :)

Unknown pisze...

Ach! Cudny! Znam to uczucie spełnienia, gdy można podążać ścieżką swojej pasji...to piękne doświadczenie:) Pozdrawiam cieplutko!

Julia pisze...

Trzymam otwartą zakładkę i dokopać się nie mogłam, żeby napisać. A ja dziś życzę miłości nieustannej, a co! :) Śliczny szczeniaczek. :) Jak zwykle zresztą śliczny, bo robisz same śliczności. :)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)