środa, 5 lutego 2014

Ostatnie 24 godziny głosowania / Blog Roku


Kochane, aktualnie jestem na siedemnastym miejscu! To oznacza, że prawdopodobnie brakuje mi kilku / kilkunastu głosów, aby znaleźć się w finałowej dziesiątce!!! 


Jeśli jeszcze nie zagłosowaliście, to ostatni apel z mojej strony - wszystko zależy od Was!!! Te ostatnie chwile są zawsze najgorętsze, więc każdy SMS jest na wagę złota!

Przy okazji dziękuję za wszystkie oddane już głosy, to niesamowite uczucie wiedzieć, że mogę na Was liczyć :)

5 komentarze:

Julia pisze...

Puściłam jeszcze jedną eseczkę! ;) Trzymam kciukasy! Go, go! :)

Julia pisze...

F... Zagłosowałam, ale niestety nie można dwa razy... Musiałabym z innego telefonu... No ale trzymam kciuki. To w sumie jest fair.

My Crochet Privacy... pisze...

Dzięki Julia, ale faktycznie można tylko oddać jeden głos z jednego numeru. System głosowania SMS-owego nie jest idealny, ale to chociaż powoduje, że głosowanie jest w miarę uczciwe :) I dlatego każdy głos się liczy :)

Paulyntolyna pisze...

Kochana zagłosowałam:) Nie dziękuj mi tylko, bo to ja chcę podziękować za Twoje prace jakie nam pokazujesz:) Staram się czegoś nauczyć od Ciebie, ale osiągnęłaś mistrzostwo w tym co robisz:) Pozdrawiam

aniutka_85 pisze...

zagłosowane :)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)