wtorek, 8 października 2013

Piesek Szeryf Chuck / Chuck the Doggy Sheriff


Witam Kochane!

U mnie nadal kiepsko z dostępem do komputera, ale bardzo mocno wierzę, że sytuacja zmieni się do końca tygodnia!

Część z Was pewnie wie, że w sobotę byłam na Swag Show Silesia - planuję opublikować krótką fotorelację jeszcze w tym tygodniu :)

A dzisiaj chciałam Wam przedstawić Chucka - szydełkowego pieska szeryfa ;)

Oto on:


Bardzo często moje szydełkowe zabawki mają kolorowe wdzianka, ale po raz pierwszy ucharakteryzowałam swój projekt w konkretny zawodowy strój. Powód jest jeden - bierze on udział w konkursie organizowanym przez portal z wzorami zabawek szydełkowych Amigurumipatterns, a wszystkie zdjęcia zgłoszonych projektów znajdziecie TUTAJ. Każda zgłoszona maskotka musi mieć jakiś zawód, na co ma naprowadzić jego ubranko :)
Serdecznie zachęcam wszystkie z Was, które pasjonują się szydełkowaniem amigurumi (a jest nas kilka) do wzięcia udziału - to świetna zabawa oraz możliwość zgarnięcia fantastycznych nagród :)
Myślałam, że uda mi się zrobić jeszcze jakiegoś zwierzaka, co mogłabym zgłosić, ale wpadło mi kilka zamówień i jest to mało prawdopodobne ;)

W tym tygodniu serdecznie witam nowe Obserwatorki: blondieenkę oraz Addicted to crafts :)
Bardzo się cieszę, że dołączyliście do mojego Szydełkowego Zacisza!

Miłego tygodnia Kochane!



16 komentarze:

Beva pisze...

Śliczny jest! Powodzenia w konkursie :)

Aga pisze...

Chuck jest doskonały:) Mam nadzieję, że wygrasz konkurs.

madebymali pisze...

Świetny:-) Twoja dbałość o szczegóły powala:-) powodzenia w konkursie

Unknown pisze...

Rewelacyjny szeryf ;-)
Życzę Ci, żebyś wygrała konkurs :-) No i szybkiego powrotu do zdrowia Twojemu komputerowi :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Viva / Monika Raczkowska pisze...

Fantastyczny!! Świetne ubranko - szeryf w stu procentach z Chucka :-). Trzymam kciuki za konkurs!

ashki pisze...

Szeryf pełną gębą:) Tylko kolta mu brakuje;) Trzymam za Ciebie kciuki w tym konkursie:)

martuchnaj pisze...

słodziak

krainamojejfantazji pisze...

Prawdziwy z niego szeryf ;) pozdrawiam !

Marakyo pisze...

Świetny!! Urzekł mnie kapelusik :D
Cudowny szeryf!

Zazdroszczę talentu!

nuta pisze...

A i dla Ciebie miłego tygodnia! Chuck jest jak najbardziej rozpoznawalny jako szeryf! Życzę wygranej!

blogerzaby pisze...

Przeuroczy psiak szeryf ;) Powodzenia w konkursie :)

Paulyntolyna pisze...

Sympatyczny piesek:)

blondieenka pisze...

Piesek rewelacja. Ja też się zastanawiam nad tym konkursem, ale nie jestem aż tak dobra. Dziękuję bardzo za wizytę na miom blogu i za dołączenie do grona moich obserwatorów. Pozdrawiam serdecznie.

My Crochet Privacy... pisze...

Dziękuję za wszystkie komentarze i życzenia powodzenia :)

@blonieenka - nie zastanawiaj się, tylko wysyłaj swój projekt! Chuck nie jest moim ulubieńcem, ale zawsze fajnie wziąć udział w czymś nowym, podzielić się swoją pasją z innymi i pokazać swoje szydełkowce szerszemu gronu!

aniutka_85 pisze...

Uroczy, powodzenia :)

Unknown pisze...

Wspaniały psiak. Bardzo podobają mi się Twoje pluszaki. Pozdrawiam.

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)