wtorek, 29 października 2013

Kotka Lily / Lily the Kitty


Witam :)

Jak Wam minął weekend? U mnie baaardzo pracowicie, ale oczywiście nie mogłam zapomnieć o mojej rodzince, więc miło spędziliśmy czas i wykorzystaliśmy wspaniałą pogodę na spacerek i pyszne lody :) Jestem pod wielkim wrażeniem tego, jak nas październik rozpieszcza :) To z pewnością rekompensata za kiepską wiosnę ;)

A dziś przedstawiam Wam moją szydełkowa Kotkę o imieniu Lily:

Powstała ona już pewien czas temu, ale dopiero dziś nadszedł jej czas :) To idealna zabawka dla małej dziewczynki :) Przeważają kolory różu, ale przełamałam je jasnobrązowym odcieniem ciała, ciemnobrązowymi uszkami oraz żółtym kwiatkiem :) Ma też urocze policzki oraz podkolanówki w paski :) Wesoło się uśmiecha, a zamknięte oczka sprawiają, że ma zabawną minkę :)

















W tym tygodniu w moim Szydełkowym zaciszu serdecznie witam Małą Mi (login niestety nie odsyła do stronki) oraz Radziejowe Zacisze :) Super, że jesteście!

Miłego tygodnia!!!

25 komentarze:

madebymali pisze...

Śliczna... i jakie ma zalotne rzęsy:)

agniemat pisze...

Lily jest świetna. Szkoda, że ja tak pięnie nie umiem:)

agniemat pisze...

Pięknie miało być!

Aga pisze...

Śliczna Lilly:)

Beva pisze...

Lily wygląda na bardzo wesołą kotkę, niemal słyszę jak mruczy z zadowolenia :)

Unknown pisze...

Słodka kicia :-) Śliczną ma mordkę. Podkolanówki świetne - genialny miałaś pomysł.
Pozdrawiam serdecznie.

martuchnaj pisze...

piękna jest :)))

Marta pisze...

Chyba moja faworytka!

Unknown pisze...

CUDO, CUDO I JESZCZE RAZ CUDOOOO!!!! Jesteś MEGA ZDOLNA:)
Pozdrowionka:)

ToiOwo pisze...

Sama bym taką koteczkę śliczną mogła opiekować :)

szyleczko pisze...

Przesłodka!!!

Unknown pisze...

śliczniutka, nie jedna dziewczynka by jej zapragnęła

krainamojejfantazji pisze...

Urocza panna kotka ;) policzki i rzęsy rozczulają ;) pozdrawiam !

Luluu pisze...

Piękna tego ostatnio potrzebuje serdecznego uśmiechu porywam do kieszeni :)

nuta pisze...

Lily urocza, jak zresztą wszystkie Twoje pluszaki! Miłego wekendu również:)Pozdrawiam!

Roni pisze...

Bomba :D

aniutka_85 pisze...

Słodziutka :)

Kejtozaurus pisze...

Każda Twoja kolejna praca jest słodsza od poprzedniej ! Nie wiem jak Ty to robisz :)

Unknown pisze...

przesłodka, zakochałam się w niej! <3
Pozdrawiam!

Ania - niaf niaf pisze...

Cudowne są twoje zabawki :)Kotka super ;) Pozdrawiam wieczornie i zapraszam do siebie w odwiedziny :) Ania z Niaf Niaf

Addicted to Crafts pisze...

Super lila!!!

Blue-Anna pisze...

Lilka śliczna:)

kasia pisze...

Cudowne zabawki-buziak sam się do nich śmieje:)

mebelina pisze...

cudna! boskie rumieńce:)

ashki pisze...

Ale ona jest rozkoszna:) I ta minka:)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)