sobota, 12 października 2013

Fotorelacja ze SWAG Show Silesia


W zeszłą sobotę, 5 października, miałam okazję wystawiać swoje "szydełkowce" na SWAG Show Silesia. Muszę przyznać, że od pierwszej minuty miejsce zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Klimat był niesamowity, a całości nietypowego i bardzo oryginalnego miejsca dopełniała wszechogarniająca muzyka! Tego zdecydowanie się nie spodziewałam, ale efekt był zdecydowanie w moim guście :) Szkoda tylko, że cały dzień spędziłam przy ogromnym głośniku, bo nawet najlepsza muza po kilku godzinach dudni w uszach, więc często musiałam mówić do zwiedzających podniesionym głosem ;)

Wystawców było baaardzo dużo, bo z pewnością około 150 stoisk. Zdecydowana większość z nietuzinkową, bardzo oryginalną i niejednokrotnie zaskakującą odzieżą (gdybym była nieco młodsza, to chętnie zmieniłabym swój styl i zakupiła kilka fatałaszków!!!). Kilka z biżuterią oraz czapkami i elementami dekoracyjnymi, a zaledwie parę z produktami dla dzieci - szytymi i dzierganymi. Znowu spotkałam kilka znajomych twarzyczek :) Było też stoisko z fajowymi rowerami oraz kilku tatuażystów, którzy na miejscu malowali ciała!!!

W każdym razie klientela nastawiła się raczej na innego rodzaju zakupy, ale muszę przyznać, że moje ręcznie wykonane projekty zwróciły uwagę na niejednego odwiedzającego, co bardzo cieszy :)

A oto kilka fotek, które chociaż w małej mierze ukażą Wam panujący w Galerii Szyb Wilson klimat (powinnam raczej nakręcić krótki filmik).

Na początek moje "szydełkowce i ja:



  tutaj widok na pierwszą salę z balkonu:
oraz kilka ujęć z mojej perspektywy:

Miłego weekendu Kochane!

13 komentarze:

krainamojejfantazji pisze...

Bardzo fajna fotorelacja ;) Twoje stoisko jak zwykle zachwyca bogatością szydełkowych maskotek ;) pozdrawiam !

Kaja - mimi decoupage pisze...

:) Twoje szydełkowe zwierzaki prezentowały się świetnie!!! :):):)

Paulyntolyna pisze...

Fajne są te Twoje szydełkowce, zawsze patrzę na nie z zazdrością:)

Luluu pisze...

Cudowne Twoję szydełkowe pluszaczki:)

martuchnaj pisze...

Twoje prace zachwycają :))
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

śliczne masz stoisko, a zabaweczki wszystkie razem zachwycają niezmiernie :) chciałoby się je wszystkie dotknąć przytulić i przygarnąć :-)

anette196 pisze...

Świetne stoisko :) Bo już nie raz pisałam że Twoje szydełkowce jeszcze świetniejsze :)

Gosia pisze...

Ależ dużo i jakie słodkie te Twoje szydełkowce!!

alegorma! pisze...

Łał! Super to wszystko wygląda. Bardzo profesjonalnie- to wydrukowane portfolio i baner... Super :)

tulakowo pisze...

Toż to same piękności:)

nuta pisze...

Jednym słowem udało Ci się zebrać kolejne doświadczenia, Twoje pluszaki są boskie!

szyleczko pisze...

Chętnie bym się wybrała na taką imprezę! U nas niestety takich brak :( Jedynie przed Bożym Narodzeniem na Targach coś się dzieje, a tak to posucha :(

ashki pisze...

Widać, że było fajnie:) A Twoje szydełkowe prace w takiej gromadzie wyglądają niesamowicie:)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)