sobota, 19 października 2013

Notatnik i Smerfik, czyli kolejna Wymianka


Pewien czas temu zgłosiła się do mnie bardzo sympatyczna i mega-uzdolniona Monika z bloga MiniArt i spytała czy mogłabym wykonać dla jej synka Smerfa na Dzień Chłopaka :) Jasne, że się tego podjęłam, przecież uwielbiam nowe wyzwania! Ja w zamian zaproponowałam Wymiankę, gdyż od dawna jestem wielką fanką projektów Moniki i sama myśl o posiadaniu czegoś przez nią wykonanego powoduje uśmiech na mojej twarzy :) Poprosiłam zatem o notatnik na moje szydełkowe projekty :)

A oto efekty tej Wymianki, na początek Smerfik:
















Muszę przyznać, że, choć nie przepadam za wykonywaniem postaci z bajek, to robienie tego jegomościa sprawiło mi wiele przyjemności :)

A oto, co dostałam w zamian:



Notes jest cudny! Dopracowany w każdym calu, a te szczegóły, na które zwraca uwagę autorka (kokardka, mały breloczek - ptaszek czy zakładka) są godne podziwu! Na dodatek na okładce zamieściła stempelek mojego bloga - żeby było jasne kto jest właścicielem i nie ważył się go podebrać ;)
Zapisałam już pierwsze strony, ale z drżeniem rąk, gdyż zeszyt jest tak ładny, ze szkoda mi było rozpoczynać moje zapiski ;)
Zajrzyjcie koniecznie do Moniki i sprawdźcie jakie cuda tworzy :)
Jeszcze raz dziękuje Ci Moniko!!!

Miłego weekendu Kochane!

19 komentarze:

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Ja również dziękuję za cudowną wymiankę :)

Unknown pisze...

Rewelacyjna wymianka :-)
Smerf cudowny!
Pozdrawiam serdecznie.

mebelina pisze...

SMERFIK JEST GENIALNY!

madebymali pisze...

Smerfik cudo:)Notatnik piękny-ja też tak mam,że jak ładny notes to szkoda go "psuć"i cokolwiek notować:)

martuchnaj pisze...

fajna wymianka :)
smerfuś świetny

pozdrawiam

ashki pisze...

Prześliczna wymiana. I smerf cudny i notatnik piękny:)

krainamojejfantazji pisze...

Bardzo owocna wymiana ;) Smerf wyszedł Ci idealnie, a notesik bardzo dopracowany i grunt, że obie jesteście zadowolone ;) pozdrawiam !

Unknown pisze...

śliczny smerfik cudnie Ci wyszedł:)
jesteś mega zdolna w tych klockach:)
A notesik również przesliczny aż chciałoby się mieć taki:)

agniemat pisze...

Śliczny smerf a prace Moniki znam i wcale Ci się nie dziwię, że skusiłaś się na wymiankę:)

Blue-Anna pisze...

Udana wymianka, smerf jak żywy:) Notatnik bardzo ładny:)

Luluu pisze...

Obie strony zadowolone co najważniejsze :)do smerfa potrzebna smerfetka ;)

Ti-Tinka pisze...

Smerfik jest rewelacyjny xD

le chat noire pisze...

śliczny smerf

Anonimowy pisze...

tak to jest jak się umówią mistrzynie .. oczu nie można oderwać !!!

Kaja - mimi decoupage pisze...

ha ha smerf jest cudny! :)
uściski ogromne :*

nuta pisze...

Jak widzę bardzo zadowolona z wymianki jesteś i to najważniejsze. Obie prace dopracowane w najmniejszych szczegółach!!! Pozdrawiam!

aniutka_85 pisze...

wymianka jak najbardziej udana. Smerfik cudny a notatnik, eh... piękny.
pozdrawiam Ania

blogerzaby pisze...

Smerfy były moja ulubiona bajką za dziecka , a ten jest przekochany :)

Julia pisze...

W takim zeszycie trzeba pisać! :) Smerfik bombowy, ale u Ciebie to już po prostu norma. Odpowiadam na starego posta, bo od dawna jest sobie w zakładkach i miałam chęć coś do Ciebie napisać. :) Pozdrawiam. :)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)