czwartek, 24 lipca 2014

Fotorelacja z ETNOmanii w Wygiełzowie - 20/07/2014


Witam!!!

Dziś słońce dało troszkę odpocząć, ale w niedzielę nie miało litości :) Cały dzień spędziliśmy w bardzo urokliwym Nadwiślańskim Parku Etnograficznym w Wygiełzowie na ETNOmanii. To już czwarta edycja tego festiwalu, ale ja ze swoimi "szydełkowcami" pojawiłam się tam po raz drugi.

A tak prezentowałam się ze swoimi amigurumi:


A tutaj jedyne ujęcie zabawek, które w miarę wyszło :) Staliśmy pod słońce, a niebo było w zasadzie bezchmurne, więc niewiele było okazji, aby pstryknąć odpowiednie zdjęcia.


W tym roku moje stoisko prezentowało się bardzo skromnie... No cóż, taka specyfika branży - bardzo powolny proces tworzenia i przez to niska wytwórczość, ale właśnie to, między innymi, sprawia, że szydełkowe wyroby są tak wyjątkowe, prawda...? :)



Odwiedzających było całe mnóstwo, pogoda (jak już wspominałam) dopisała rewelacyjnie. Spiekłam sobie nawet prawą stronę ciała, gdyż przez dłuższy czas siedziałam  w pełnym słońcu z szydełkiem w dłoni :)

Uzależnienie :)
Bardzo dziękuję wszystkim za wspieranie mojej małej pracowni - za miłe słowa, odwiedziny, pogaduchy oraz zakupy :) Brak mi słów :)

Festiwal ETNOmania to wspaniałe wydarzenie, jestem pełna podziwu dla Organizatorów, że tak sprawnie udało im się je okiełznać :) Mam nadzieję, że za rok ponownie uda nam się przybyć do Wygiełzowa, to miejsce zdecydowanie warte polecenia, a nam rzadko udaje się przybyć w te jakże urokliwe strony, więc to idealny pretekst :)

Miłego weekendu Kochani!!! Ja z moją Rodzinką robimy sobie krótki urlop, więc do końca lipca mnie tu nie zastaniecie, ale zachęcam do kontaktu mailowego :) Byłoby wspaniale, gdyby pogoda nam dopisała tak, jak podczas ETNOmanii :)

Do szybkiego!!!

10 komentarze:

Violinowo pisze...

Jestem pod wrażeniem Twoich szydełkowych przytulasów.

Stokrotka pisze...

Stoisko super, nie liczy się ilość ale jakość wyrobów , a twoje szydełkowce są cudne
pozdrawiam i udanego urlpou

Aguska31 pisze...

Suuper ,ze udal sie wyjazd :))) Same Slicznosci zsoba zabralas :))) Zycze Wam Udanego Urlopu !!! :) Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Piękne stoisko !!!
No i jak zawsze ładne szydełkowce ;)
Oby zawsze na takich imprezach pogoda dopisywała.
Pozdrawiam :)

dom na początku świata pisze...

Miłego wypoczynku :)

Paulyntolyna pisze...

Udanego urlopu życzę:)

Ceramiczny Kamień pisze...

Byłam, widziałam również Twoje cudeńka na żywo :) Bardzo mi się podobało :) Pozdrawiam i miłego urlopowania :)

jez pisze...

Bardzo fajna relacja:)
Co do zdjęć pod słońce spróbujcie z lampą błyskową ponoć wychodzą dobre:)
Miłego urlopu:)
Pozdrawiam:))

Crochetkowo pisze...

Udanego urlopu i oczywiście gratuluję owocnego festiwalowania ;-)

Anonimowy pisze...

super :-) profesjonalizm w każdym calu !!!!

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)