wtorek, 5 sierpnia 2014

Kolorowe Króliczki / The Colourful Bunnies


Witam po krótkim urlopie :) Muszę przyznać, że pogoda dopisała idealnie! Mimo, że wakacje spędziliśmy nad polskim morzem, to aura była iście południowa :) Wypoczęliśmy, poopalaliśmy się, podjedliśmy dorsza... ;) Przyznam, że moje plany wyszydełkowania konkretnej liczby zabawek nie wypaliły, ale oczywiście bez szydełka w dłoni bym nie wytrzymałą, więc coś tam powstało ;)
No cóż, fajnie było, ale czas wrócić do rzeczywistości - za nią też można się stęsknić :)

Dziś kolejne dwa Kolorowe Króliczki:


Od pewnego czasu, zamiast filcowych łatek na uszkach, doszywam materiałowe, gdyż są wzorzaste, a nie jednolite i bardzo mi taki efekt przypadł do gustu :)




A tutaj tak ku przypomnieniu - wylegiwanie się na słonku:


A czy Wy już wróciliście z urlopów czy może jeszcze wolne przed Wami???

Miłego tygodnia!!!

14 komentarze:

bozenawdaniec. pisze...

Królisie są jak zawsze cudowne i masz rację materiałowe łatki dodają im uroku :)
Na wakacjach chociaż krótkich byłam i też już wróciłam :)
Pozdrawiam :)

aldia pisze...

jakie fajowe

Grażyna pisze...

kolejne cudne króliczki:)
pozdrawiam;)

jez pisze...

Cudne kroliczki :)
Pozdrawiam:)

aniutka_85 pisze...

Cudne królisie. Ja już niestety po urlopie :( ale może jeszcze jakiś urlopowy wrzesień wpadnie :)

Unknown pisze...

Cudne królisie :-) Piękne kolory.
Niestety mój urlop już za mną...
Pozdrawiam serdecznie.

anette196 pisze...

Króliki jak zawsze cudne, z filcem czy materiałem - świetne

ashki pisze...

Cieszę się, że wakacje Ci się udały:) Króliczki są śliczne. A uszka czy filcowe czy materiałowe to i tak wyglądają słodko:)

Lalka Crochetka pisze...

urocze! materiał faktycznie daje bogatszy efekt, ale filc też wygląda fajniutko :)

Ceramiczny Kamień pisze...

Słodziaki z twoich króliczków :) jeszcze w oczekiwaniu na urlop :)

Asikowy KAcik pisze...

Króliczki wyszły genialnie:), jeśli chodzi o urlop ja już go mam za sobą:).

Moja Fantazja pisze...

U mnie też już po urlopie i też nad naszym morzem, w pogodę trafiliśmy idealną i wypoczeliśmy za cały rok ale jak stwierdziłaś czas wrócić do codzienności:-)
A króliczki są śliczne, urocze i brak słów aby je opisać:-) :-) :-) Pozdrawiam Kasia:-)

Anna L. pisze...

Jak zwykle przeurocze :)

Paulyntolyna pisze...

Ja nadal przed urlopem;)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)