środa, 27 sierpnia 2014

Żabki Fabio / Fabio the Frogs + Ręki Dzieła Fest, Wrocław 29-31/08/2014


Witam Kochani!!!

Oto projekt, który doczekał nieco nowej wersji po dokładnie roku :) TUTAJ znajdziecie pierwowzór, a oto odnowione Żabki Fabio:


Zmieniłam nieco wygląd nóżek oraz rączek, dodałam falbankę na szyjce oraz doszyłam drewniany guziczek w kształcie podłużnego serca.



Zielone szczęścia lubią chodzić parami, dlatego powstały dwie nowe żabki, a każda w odmiennej kolorystyce :) Moje szydełkowe "kumki" są długie - mają ponad 35cm, a nóżki wąziutkie jak u patyczaków ;)


Pisałam ostatnio, że szykuję się na kolejne targi rękodzieła. A mianowicie w najbliższy weekend (29-31 sierpnia) pojawię się we Wrocławiu na Ręki Dzieła Fest. Zapraszam serdecznie!!! Oby pogoda dopisała :)


W tym tygodniu w gronie nowych Obserwatorów serdecznie witam Dagus91, Annettet-T oraz annapeng. Super, że jesteście! Zapraszam do czytania, oglądania oraz komentowania :)

Miłego tygodnia!!!

6 komentarze:

blogerzaby pisze...

Jakie słodziuchne żabunie :*

entomka pisze...

one zawsze rozczulają :)

ashki pisze...

Słodkie żabulce:)

Stokrotka pisze...

Super :) , kiedyś tez chciałam zrobić żabę , ale póki co to włóczka lezy i jakos nie chce się zrobić samo :)

Anonimowy pisze...

az mi się buzia usmiechneła .. takie pozytywo-optymistyczne żabki :-)

gelincik zamanı pisze...

very sweety, thank for share I love it...I'll try...

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)