środa, 3 września 2014

Króliczki Rozalie / Rozalie the Bunnies


Witam po pracowitym weekendzie :)
Jak już wcześniej wspominałam spędziłam go we Wrocławiu na Ręki Dzieła Fest. Pogoda była kapryśna i zdarzyło się kilka chwil, kiedy musieliśmy chować się przed deszczem, ale ogólnie było fan-ta-stycz-nie!!!
Wrocław to miasto, z którego pochodzę, dlatego tym większa jest moja radość, że miasto przyjęło moją twórczość oraz mnie tak entuzjastycznie (na tyle entuzjastycznie, że musiałam zrezygnować z targów, które planowałam na najbliższą niedzielę, bo nie mam z czym jechać...) :)

A oto dwa nowe króliczki Rozalie, które przygotowałam specjalnie na wizytę we Wrocku:


Mają oklapnięte uszka, a pod nimi znajdują się kolorowe, materiałowe łatki. Wydaje mi się, że ich kolorki świetnie się dopełniają - szary z wrzosem i miętom to strzał w dziesiątkę :) Do tego dodatki w postaci atłasowej kokardki na główce, kołnierzyk oraz guziczek w kształcie kokardki. Dodatkowo fioletowy nosek oraz białe łatki dookoła oczu. Zależało mi również na takim śmiesznym wyglądzie stópek :) Każdy z króliczków mierzy jakieś 30cm.



W tym tygodniu postaram się jeszcze opublikować fotorelację z w/w targów :)

Miłego tygodnia Kochani!!!

7 komentarze:

Unknown pisze...

Śliczne :-)
Pozdrawiam serdecznie.

oriental girl 888 pisze...

cudne są :)! bardzo jestem ciekawa kiermaszu.. w moich okolicach takich brak..

jez pisze...

Słodkie są :))

Stokrotka pisze...

Super , połaczenie kolorów bardzo trafione
pozdrawiam

Gosia pisze...

Twoje szydełkowe zwierzaczki sa cudne, więc wcale mnie dziwi, że znalazły zwolenników!!!

anette196 pisze...

Zwierzaki są super - czekam na relację z targów

Anonimowy pisze...

przepiękne !!!!

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)