wtorek, 16 września 2014

Piesek Baxter / Baxter the Puppy


Witam, witam!!!

Korzystamy z tych ostatnich słonecznych chwil, czerpiemy każdy promyk słońca - jak najwięcej czasu spędzamy na zewnątrz :) A Wy macie jakieś plany na te ostatnie dni lata...?

Dziś przedstawiam kolejnego Pieska Baxtera, ale tym razem w innym, niż dotychczas, ubarwieniu:


Początkowo nie umiałam sobie wyobrazić czy dobrze będzie wyglądał w takich barwach, ale ostatecznie jestem bardzo zadowolona z efektu :) Nie wiem nawet czy taki dobór kolorystyczny nie jest nawet ciekawszy :) Jeśli nie pamiętacie pierwowzoru szydełkowego Baxtera, to znajdziecie go TUTAJ.


Przy okazji chciałabym Was zaprosić na moją nową stronę internetową - wciąż w budowie (sklep będzie uruchomiony w październiku), ale już można pooglądać :)

Miłego tygodnia!!!

10 komentarze:

agniemat pisze...

słodziaczek i kolorki ma urocze:)

Unknown pisze...

Cudny piesio :-) Wspaniale wygląda w tych kolorach.
Pozdrawiam serdecznie.

Gwinoic pisze...

Ale słodziak :)

Unknown pisze...

Świetny piesek !!!
No i pomysł fajny z tą kokardą.
Pozdrawiam :)

blogerzaby pisze...

Jest taki kochany, że aż mam ochotę go przytulić ;)))

dom na początku świata pisze...

W tej kolorystyce rzeczywiście mu ładniej :)

agawu pisze...

Słodki piesek :)

Alina pisze...

Witaj, dawno mnie tu nie było. Wspaniałe nowości ujrzałam. Zabawki piękne i takie z duszą. Brawa!

moje robótki pisze...

Oba pieski są śliczne!!!
Pozdrawiam)

ashki pisze...

Świetny psiunio:) Lecę pooglądać stronkę. Trochę mi się nazbierało zaległości przez chorobę Kaśki.

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)