wtorek, 30 września 2014

Lalka Jessie (Toy Story) / Jessie the Doll (Toy Story)


Witam serdecznie :)

Oczywiście mam pewien poślizg z publikacją moich "szydełkowców", bo dziś mam do pokazania projekt, który już pewien czas temu ukończyłam :)

Oto lalka Jessie, która na specjalne życzenie została upodobniona do bohaterki z kreskówki "Toy Story":


Muszę przyznać, że nie oglądałam żadnej części tej bajki (nie to pokolenie), ale kilkoro bohaterów kojarzę, niestety Jessie nie była jedną z nich, więc jak zwykle niezawodny okazał się wujek Google :)
Niejednokrotnie już wspominałam, że lalki oraz postaci z bajek nie należą do moich ulubionych projektów, ale ten rudzielec wydał mi się wyjątkowo sympatyczny, dlatego spróbowałam stworzyć coś na jej kształt :)
Jessie mierzy jakieś 30cm i mam nadzieję, że widać iż jest "cowgirl" ;)
 

W tym tygodniu, wśród grona Obserwatorów, witam lady, Małgorzatę Czubalę oraz jagodaj. Super, że jesteście! Zapraszam, do czytania, oglądania oraz komentowania :)

Miłego tygodnia Kochani!

7 komentarze:

jez pisze...

Super wyszła :)
Ja tam bardzo lubię bajki oglądać. Czasem sobie z dziećmi oglądamy a " Toy Story" to jedna z ulubionych bajek mojego 3-latka

Unknown pisze...

Wyszła świetnie !!!
Aż miło się patrzy.
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Od razu wiedziałam, co to za postać :-) Wspaniała Jessie :-)
Polecam "Toy story" - moje dzieci mimo, że już "stare" nadal bardzo ją lubią :-) a może Twojej córci się spodoba...?
Pozdrawiam serdecznie.

aniutka_85 pisze...

ja tam na czasie z bajkami więc od razu zauważyłam podobiznę :) świetna lala :)

Crochetkowo pisze...

Prześliczna lala! Masz talent! :-)

ashki pisze...

Czaderska lala:) Fajnie dopracowałaś te wszystkie szczegóły i drobiazgi:)

Unknown pisze...

Hola que tal? Quería saber como se realiza jessy

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)