niedziela, 10 marca 2013

Wizyta u Kasi


Chciałabym tylko wspomnieć, że dnia 2 marca zagościłam na stronce wielce utalentowanej, zapracowanej, pomysłowej i sympatycznej Kasi z bloga Kasiulkowe Prace Szydełkowe.

Kasia prowadzi ciekawy cykl na swojej stronce "Kopalnia Talentów", w którym co tydzień przedstawia różne blogowe osobowości, pasjonujące się jakąś konkretną tematyką, przede wszystkim różnego rodzaju rękodziełem (nie koniecznie szydełkowaniem!). Zaprosiła mnie do siebie i poprosiła o odpowiedzenie na kilka pytań związanych z moim hobby :) 

Osoby zainteresowane poznaniem kilku pikantnych szczegółów na mój temat, oraz zapoznaniem się z projektami autorki, odsyłam do lektury: Kopalnia Talentów ;)

Przy okazji serdecznie dziękuję wszystkim nowym Obserwatorom, którzy dołączyli do mojego blogowego, Szydełkowego Zacisza :)

Miłego dna Kochani!

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wcale mnie nie zdziwiło, że się w tym cyklu znalazłaś :-) Gratuluje :-) widziałam i jak zwykle podziwialam

Osowiała Sowa pisze...

Gratuluję :) I lecę poczytać :)

robootkomania pisze...

Dziergasz piękne prace i oby tak dalej :)
Pozdrawiam ciepło :)

Luluu pisze...

Gratuluję,czekam z niecierpliwościa na drugą lalę:))

My Crochet Privacy... pisze...

Dziękuje Wam wszystkim, kochane Dziewczyny!!!

@Luluu - kolejna lala jest już gotowa (tym razem brunetka), czeka w kolejce na publikację, więc już niebawem zawita na stronce :)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)