sobota, 30 marca 2013

Wygrane Candy :)

Dziś chciałabym się podzielić z Wami informacją o mojej wygranej w Candy! Nagroda to przepiękny zestaw od niezmiernie utalentowanej i precyzyjnej Basi z bloga Bajlaszyje :)

Zresztą zobaczcie sami (zdjęcie pochodzi od organizatorki, nie miałam czasu zrobić swoich fotek, gdyż już świętuję w swoim rodzinnym domku):



W zestaw weszły: poszewka na jaśka, girlanda chmurkowa z serduszkami, trzy arkusze filcu oraz wstążeczki :) Dodatkowo Basia dołączyła prześliczną broszkę oraz liścik :)
Nie zdradzę całej treści, ale prosiła o wyrozumiałość, gdyż wciąż się uczy szycia. Chętnie zobaczę jak będą wyglądały Jej produkty, gdy nabierze wprawy, bo aktualnym nie mogę nic zarzucić!!! Girlanda fantastyczna, a jasiek to prawdziwy majstersztyk! Precyzyjne szwy i dekoracyjne "zygzaki" zrobiły na mnie ogromne wrażenie! Jestem ciekawa ile czasu zajmuje wykonanie takiej poduszeczki...

To moja pierwsza wygrana w tego typu zabawie, więc radość jest ogromna :) Poranny email, następnego dnia po losowaniu, z wiadomością o zwycięstwie sprawił, że drugi dzień wiosny (mimo kiepskiej pogody) nabrał jaskrawych barw :)

Gdy zaczynałam blogować, to nie miałam zielonego pojęcia, że organizowane są takie zabawy! A to, że zazwyczaj otrzymujesz jakiś ręcznie zrobiony rarytas (w przypadku blogów na temat rękodzieła), w który organizator wkłada swój czas i serce, to jest naprawdę niebywałe :) Nie wspominając o tym, że takie rzeczy są wiele warte! Przy okazji promocji swojej strony oraz pokazania zainteresowań można poznać wiele ciekawych i utalentowanych osób :) Zgadzacie się ze mną, że to fantastyczna inicjatywa?

Ja tez już organizowałam jedno Candy, ale po wygranej, gdy na własnej skórze poczułam w jaki fantastyczny nastrój mnie ten fakt wprowadził, postanowiłam częściej organizować Rozdawajki :) Jak się chce, to zawsze znajdzie się dobry powód :)

Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję Basiu :)

Chwilkę mnie nie będzie, ale po powrocie obiecuję odrobić zaległości i wszystkie Was odwiedzić :)

Życzę Wam wspaniałych, rodzinnych i cieplutkich Świąt Wielkanocnych!

8 komentarze:

Izzy pisze...

Piękne nagrody!
Życzę wesołych, ciepłych świąt :)

Marakyo pisze...

Wesołego Alleluja! :)

A nagrody - świetne! Aż zazdroszczę! Gratuluje wygranej!

martuchnaj pisze...

gratulacje :)
Wesołych Świąt!!!:)

Luluu pisze...

Zdrowych,radosnych Świąt:)

niezwykły zakątek pisze...

piękne cukieraski Ci się trafiły :) Masz rację że Candy to nie tylko zabawa ale też możliwość poznania innych. Radosnych Świąt :)

madebymali pisze...

Tej wygranej nie jedna osóbka Ci zazdrości:)gratuluję i życzę Wesołych Świąt:)

Julia pisze...

Śliczny Jasiek! Ja kiedyś nie lubiłam Candy, które uważałam za sztuczne nabijanie zainteresowania blogiem, ale teraz lubię, bo ze sztucznego tłoku pozostaje na dłużej lub stałe kilka fajnych duszyczek i faktycznie - najlepsze są rozdawajki na handmade'owych blogach, bo właśnie nie o rzecz chodzi, ale o ten czas i serce! :) Pozdrawiam poświątecznie. :)

Basia pisze...

Dziękuję Ci bardzo za udział w mojej zabawie i za te miłe słowa, które tu napisałaś :) Bardzo miło było Cię poznać :) Pozdrawiam serdecznie :)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)