sobota, 23 marca 2013

Wyróżnienie Liebster Blog / Liebster Blog Award

Dzisiaj pochwalę się wyróżnieniami, które otrzymałam od dwóch osób :)


Pierwsze dostałam już w styczniu od Lidki z bloga http://nitkilidki.blogspot.com/ , ale wówczas byłam na tyle nową blogerką, że nie znałam nawet jeszcze tylu osób, by obdarować kolejne tym miłym wyróżnieniem... A teraz, mimo, że minęły tylko 2 miesiące, ciężko mi było wybrać tylko 11 :) Poznałam w tym czasie wiele utalentowanych i przesympatycznych osób, których prace szczerze podziwiam, a zapał wspieram  :)

Drugie wyróżnienie otrzymałam ostatnio od właścicielki bloga http://milydrobiazg.blogspot.com/ no i tym razem postanowiłam sumiennie podejść do zadania, odpowiedzieć na pytania obu Pań, wymyślić swoje i przekazać "trofeum" dalej :)

Oto zasady:

"Nominacja do Liebster Blog jest otrzymywana od innego bloga w ramach uznania za dobrze wykonane prace. Jest przyznawana blogom o mniejszej ilości obserwatorów, co daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po otrzymaniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób oraz informujesz je o tym i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".

Dziękuję Wam Dziewczyny, to bardzo miły gest :)

Zacznijmy zatem od odpowiedzi na pytania Nitek Lidki:

1) Kaptur czy parasol? Kaptur
2) W jaki sposób lubisz odpoczywać? - wieczorem przy kubku ciepłej herbaty i szydełkiem w dłoni :)
3) W razie kryzysu: sama czy z przyjaciółką? - sama :(
4) Czy lubisz gotować, jeśli tak - jaką potrawę najchętniej/najlepiej? - wolę piec i to sernik :)
5) Spacer w parku czy kurs po sklepach? - spacer w parku
6) Zakupy spontaniczne czy z karteczką w ręku? - różnie, ale zazwyczaj z karteczką :)
7) Kiedy czujesz się maksymalnie szczęśliwa? - widząc radość na twarzy córeczki :D
8) Twoje źródło inspiracji? - kreskówki, zdjęcia, sny, wystawy sklepowe, pogoda...
9) Zimą wolisz śnieg i mróz czy wyższe temperatury bez śniegu? - jak już zima to ze śniegiem i mrozem...
10) Łazienka: śliczna czy praktyczna? - najlepiej dwa w jednym :)
11) Czy miewasz takie chwile, kiedy się nudzisz? - odkąd zostałam mamą, raczej nie mam na to szansy ;)

A teraz pytania od Miłego Drobiazgu:

1) Ulubiona zabawka w dzieciństwie? - gumowy, bezimienny, miętowy miś z odgryzioną łapą ;)
2) Nie lubię... - chorować... Bleee ;)
3) Kocham... - swoją rodzinę <3
4) Mój kolor to... - beżowy
5) Gotuję, bo... - muszę ;)
6) Czy 13-tka jest szczęśliwa? - sądzę, że neutralna
7) Wielkanoc dla mnie to... - chwile spędzone z rodziną i zapach wiosny...
8) W ogrodzie posadziłabym... - kwiaty, kwiaty, kwiaty...
9) Pod jakim drzewem odpoczywałabym? - jakimkolwiek ;)
10) Przez różowe okulary widzę... - szczęście, beztroskę, sielankę...
11) Gdy mi smutno... - potrzebuję chwili dla samej siebie...

A oto moje nominacje:


Oraz, na koniec, moje pytania:

1) Czarny czy biały?
2) Zima czy lato?
2) Słone czy słodkie?
4) Szydełko czy druty?
5) Książka czy e-book?
6) Miasto czy wieś?
7) Szpilki czy baleriny?
8) Dzień czy noc?
9) Miś Puchatek czy Uszatek?
10) TV czy radio?
11) Domatorka czy imprezowiczka?

Ufff, nie było to łatwe... Starałam się wybrać osoby, które spełniają w/w warunki oraz chyba jeszcze nie otrzymały tego wyróżnienia (przynajmniej nie widzę logo na stronce) :) Mam nadzieję, że nie utrudniłam Wam życia i, że nie należycie do osób sceptycznie podchodzących do tego typu wyróżnień... ;)

Pozdrawiam serdecznie :)

11 komentarze:

Gohaa pisze...

Fajnie buło się dowiedzieć czegoś o Tobie:)
Miłego dnia:)

nuta pisze...

Dzięki za wyróżnienie!Pozdrawiam!

agamama pisze...

Dziękuję za wyróżnienie. Jest mi bardzo miło :)

Julia pisze...

Fajnie było bliżej Cię poznać. Dostałam już dwa razy Liebster, ale dziękuję, że o mnie pomyślałaś. :) Pozwolę sobie dodać post z odpowiedziami na Twoje pytania, ale już nie będę przekazywać dalej, bo chyba wszystkie osoby, które podglądam, już się bawiły lub nie chciały. Kiedyś trzeba ten łańcuszek przerwać. :)

Beva pisze...

Dziękuję za wyróżnienie :)

Beva pisze...

Czy pytanie nr 10 jest podchwytliwe? ;)
Jest takie samo jak pytanie nr 8.

My Crochet Privacy... pisze...

Ups, chyba tak ;) Zaraz zmienię :)

Agnieszka S. pisze...

Dziękuję za wyróżnienie, ale jak już wcześniej pisałam przy poprzednim takim wyróżnieniu, nie lubię takich łańcuszków, więc nie powiele tego dalej ;) ale raz jeszcze dziękuję za uznanie!! :)

Paulyntolyna pisze...

Dziękuję:)

alegorma! pisze...

Dzięki za nominację :*
Pozdrawiam :)

WASZE PANIE pisze...

Ja również dziękuje za wyróżnienie, miło mi ze zostałam zauważona :)

Moja blogowa przygoda dopiero się zaczyna, wiec tym razem ja mogę mieć problem z tą 11.

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)