wtorek, 25 czerwca 2013

Króliczek Farrel / Farrel the Bunny


Witam po cieplutkim i rodzinnym weekendzie :) Moje robótki poszły na chwilkę w odstawkę, gdyż mieliśmy gości, ale bardzo mi ich brakuje i już dziś znalazłam chwilkę, aby coś tam podłubać :) Każdego dnia przekonuję się, że to prawdziwe uzależnienie i wielka pasja!!!

Dziś chcę Wam przedstawić mojego kolejnego Króliczka wykonanego na szydełku :) Już pisałam, że to bardzo wdzięczne zwierzątko i często pojawia się wśród mojej szydełkowej społeczności, ale za każdym razem staram się, aby był inny i na swój indywidualny sposób wyjątkowy :) 


Farrel ma granatowe uszy oraz dodatki (kokardka i guzik), zielone oczka, pasiastą koszulkę oraz ciemnozielone szorty :) Poza tym pokombinowałam z wyrazem twarzy i wysoko osadzone brwi sprawiają, że wygląda na nieco zdziwionego :) Stópki w moim ulubionym kształcie :) 

















Powstał on już kilka tygodni temu, ale dopiero dziś przyszła jego kolej na publikację i swoje "pięć minut" ;)  Według mnie, fajny z niego gość ;) Mam już w zanadrzu inną wersję kolorystyczną tego szydełkowego króliczka :D

W tym tygodniu do mojego Szydełkowego Zacisza zawitały Sude oraz Kajetozaurus. Bardzo się cieszę, że ze mną jesteście :) Tym samym moja lista Obserwatorów przekroczyła 100, co mnie bardzo cieszy :)

Miłego tygodnia Kochane!

19 komentarze:

anette196 pisze...

Jaki słodki!!!

Unknown pisze...

Śliczności :-) Pyszczek ma słodki, no i te cudne, zielone oczy... Wspaniały.
Pozdrawiam serdecznie.

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Uroczy króliczek :) bardzo sympatyczne imiona im nadajesz :) pozdrawiam cieplutko

madebymali pisze...

Fajowy króliczek,z tymi uszami fajnie wygląda,tak inaczej i jakie szałowe ubranko:)

Gohaa pisze...

Uroczy i przesłodiusieńki:)

Marta pisze...

Zgadzam się- fajny z niego gość! Podoba mi się wyraz pyszczka- sympatyczny i taki zachęcający do przytulania się!

mikimaglos pisze...

Jest absolutnie fantastyczny! I te kolory bajecznie dobrane. Nie mogę oderwać oczu, z ostatnich maskotek podoba mi się najbardziej :)

robootkomania pisze...

Przecudny na pierwszym zdjęciu z tą stokrotką :)

Julia pisze...

Super królas. :) Co prawda wadzi mi troszkę ten guzik na koszulce, ale za to jakie ma właściwości poznawcze dla dziecka i dzieciom na pewno nie przeszkadza. Za to zestawienie kolorystyczne bardzo fajnie uspokajająca zieleń i rozmarzony błękit. I do tego stan zdziwienia, który sprawia, że Farrel (skojarzył mi się z Colinem) to ułożony chłopak z charakterem. ;)

Osowiała Sowa pisze...

Cudny jest! I jaki ma słodki sweterek :)))

Paulina pisze...

te granatowe uszka dodają mu uroku :))))

szyleczko pisze...

Ma prześlicznie zdziwioną minkę :):):)

dom za końcem świata pisze...

Śliczny! Ma super wyraz pyszczka, a guzik fajnie się komponuje z całością. Twoje maskotki coraz bardziej mi się podobają (a od początku byłam ich fanką, więc co będzie dalej?!).

martuchnaj pisze...

:)) taki wesoły jest :)
pozdrawiam

krainamojejfantazji pisze...

słodziak, pyszczek ma uroczy ! pozdrawiam

Luluu pisze...

wszystkie małe dzieci mówią: o kłolik :)ja bym mu dała opis radosny kłolik :)

jhjvhvgh pisze...

Jestem zakochana w Twoich zabawkach!
I koniec! :D

nuta pisze...

Farrel jest super królikiem, a ja też miałam gości i w ogóle tego czasu jak na lekarstwo!!!:(

ashki pisze...

Fajny gościu:)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)