wtorek, 23 kwietnia 2013

Kotka Lusia / Lusia the Cat

Witam Was bardzo serdecznie :)

A oto Lusia - kotka, zamówiona jeszcze przed Wielkanocą przez tego samego mężczyznę, który poprosił o Filutka :)


Och, ja to miło, gdy zamawiający powracają do mnie uśmiechnięci i proszą o kolejne zabawki!!! A to, że zgłosił się do mnie mężczyzna, to podwójne szczęście :) Wydaje się, że płeć przeciwna nie docenia rękodzieła, nie rozumie fascynacji precyzji i wyjątkowości tych projektów... Bardzo mi miło, gdy osobiście przekonuję się, że to nieprawda :)

Według wytycznych - jest szaro-biała z czarnymi paskami na ogonku :) Oczka niebieskie, różowy nosek :) Aby podkreślić płeć dodałam rzęsy oraz czerwoną kokardkę przy uszku :)

Lusia miała być prezentem dla kogoś bliskiego, mam nadzieję, że przypadła do gustu nowej właścicielce :)


Kotka bardzo spodobała się mojemu mężowi, a muszę przyznać, że nie jest on zwolennikiem tych zwierzaków ;)

W tym tygodniu w Moim Szydełkowym Zaciszu chciałam przywitać entomkęaniutkę_85kawusiową5 oraz nikę. Bardzo się cieszę, że dołączyłyście do grona moich Obserwatorów :) Między innymi dzięki Wam blogowanie stało się moim wielkim hobby :)

Miłego dnia Kochane!!!

33 komentarze:

mikimaglos pisze...

Jest po prostu fantastyczna! Jeszcze zanim przeczytałam opis pomyślałam, że pasuje jak ulał do tamtego kota. Piękna z nich para :-)

madebymali pisze...

Ja to już nie wiem co u Ciebie pisać:)jak zwykle cudo:)precyzyjne dzieło sztuki:)

Ciekawska Magdalena pisze...

Wspaniały kotek!

agniemat pisze...

Ja się znowu powtórzę ale kotek jest wspaniały!!!!!

Unknown pisze...

Ale słodziaczek,. Wyobraziłam sobie koło Lusi małą dziewczynkę i się rozczuliłam...

JPo pisze...

Wcale się nie dziwię, że nabywcy wracają. Twoje zwierzaki są doskonałe - mają duszę...

Unknown pisze...

Jaka śliczna kocia panienka :-) Przepiękna :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Lilo pisze...

Ale śliczny kotek :*

Marta pisze...

Lusia podbiła moje serce- jaka gracja i piękno! Ogon się fantastycznie prezentuje, pyszczek przesympatyczny- aż się chce przytulać i ta kokarda!

Agnieszka S. pisze...

Prześliczna kicia - z resztą jak zwykle ;)
A co do płci przeciwnej, to ja też kilka razy miałam zaszczyt robić na zamówienie faceta - widać jednak są wrażliwi :D

aniutka_85 pisze...

Cudowna kicia :)

Gosia pisze...

Taka słodka, że tylko pomiziać za uszkiem:)

nuta pisze...

Kotka Lusia cudna, a te rzęsy bardzo zalotne:)Pozdrawiam!

martuchnaj pisze...

oooo rany świetna jest :))))

madebyviva pisze...

o jaka ona piękna!!! SUPER! :-D

Trojanda pisze...

Przepiękna :)

Izzy pisze...

A ja na pierwszy rzut oka na pierwsze zdjęcie myślałam, że to husky! :) Tak mi się z tej perspektywy skojarzyło ;)Ale przecież kotka jak malowana :) Śliczna!

My Crochet Privacy... pisze...

dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze :)

@Izzy - a wiesz, że podczas początkowych faz tworzenia miałam takie samo skojarzenie :)

robootkomania pisze...

Miau - kolejne cudo :)

Beva pisze...

Śliczna kicia i jakie ładne ma imię :)
Moja kotka ma oficjalnie na imię Luna ale wołamy na nią najczęściej "Lusia" albo "Luśka".

Unknown pisze...

Lusia jest przepiękna. Bez wątpienia można się w niej zakochać :)

szyleczko pisze...

Ależ cudne rzeczy robisz!!! Trafiłam tu przypadkiem, przeglądam i przeglądam i zostaję już u Ciebie na dobre :):):) Naprawdę rewelacja, nie umiałam się zdecydować, pod którym postem umieścić komentarz, bo podoba mi się wszystko :) Wspaniałe wykonanie, perfekcyjnie wszystko dopracowujesz! Pozdrawiam ciepło :)

nika pisze...

Koteczka jest śliczna:-))) Dopracowana w każdym calu:-))) Pozdrawiam cieplutko:-)

Miss_kerly pisze...

Piękna koteczka:) Ja już poznałam wielu mężczyzn, którym się rękodzieło niezwykle podoba:D

Kasiulkowe Prace Szydełkowe pisze...

Jakaż ona jest urocza! Wielkie brawa :)

Algodão Tão Doce pisze...

Amei conhecer o seu blog e achei maravilhoso seu talento para o crochê.Mãos abençoadas,parabéns!!! Me visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
Siga-me e pegue o meu selinho!!!

Obrigada.

Beijos Marie.

madebymali pisze...

Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia:) madebymalii.blogspot.com

Szydełkowe dziergadła - Ewa pisze...

Śliczna kotka. Wzruszający opis.

Blue-Anna pisze...

O matulu! Jaka cudna. Ubarwienie nieco inne, ale imię, imię jak naszej kotki:) Moja córka zapiszczałaby się z radości;)

ashki pisze...

Lusia jest przesłodka:)

madebymali pisze...

Nie wiem czy wiesz,że nie można otworzyć posta o wymiance z Mimi...a chetnie bym zobaczyła:)

My Crochet Privacy... pisze...

Tak, wiem - to był "falstart" ;) Post ukarze się we wtorek :)

madebymali pisze...

No to czekam do wt:)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)