piątek, 8 lutego 2013

Kotek Filutek / Filutek the Cat

Filutek został zrobiony na specjalne zamówienie. Starałam się jak najlepiej i jak najdokładniej spełnić oczekiwania klienta, albowiem powstał on na wzór Kotka Felusia - prawdziwego zwierzaczka :)

Jak widać na załączonych zdjęciach Feluś miał futerko w prążki, koloru szaro-czarnego, nieco jaśniejszy pyszczek i różowawy nosek. Uroku dodawały mu sterczące, pasiaste uszy, którym uwadze nic nie umknęło :)

Siedzi sobie dostojnie ze zwiniętym ogonkiem i zastanawia się co tu spsocić :)

Od siebie dodałam mu pomarańczową kokardkę, aby nieco rozjaśnić jego wizerunek :)


Podobnie jak Gilford ma on żółte oczka bezpieczeństwa, z tym że w tym przypadku nadałam im większego rozstawu :) Efekt również mi się podoba i potwierdza to fakt, iż układ pyszczka, wszystkie jego elementy i detale nadają każdej zabawce wyjątkowego charakteru :)

Więcej szczegołów na temat tego sympatycznego zwierzaczka na mojej stronie na Facebooku.

Przy okazji przypominam o mojej Rozdawajce! Zapraszam serdecznie :)

~~~~~~~

I installed a new tool - Translator, so my foreign readers (if any...) can use it. I hope it works fine... Let me know if it doesn't, please. In that case I will check it and return to writing my posts in English too again (if necessary) :)



12 komentarze:

Agnieszka S. pisze...

Śliczniutki jest :) A nosek - fantastyczny!
Na pewno się spodobał zamawiającemu ;)

My Crochet Privacy... pisze...

Dziękuje Aga :) A zamawiającemu faktycznie się spodobał - ku mojemu zaskoczeniu i radości - pierwsze zamówienie od mężczyzny :)

dom za końcem świata pisze...

Zamówienie od mężczyzny, no proszę! Kot super, jak na niego patrzę, nasuwa mi się imię Trevor ;). Od razu widać, że ma charakterek. Paski (zwłaszcza na uszach) świetne!

My Crochet Privacy... pisze...

Widzę, że podobają nam się podobne imiona - jeden z moich misiaków ma już tak na imię :) To jeden z moich faworytów :)

Paulyntolyna pisze...

Kot jest śliczny:) Bardzo staranne i perfekcyjne wykonanie

My Crochet Privacy... pisze...

Dziękuję uprzejmie Paulyntolyno (tak się odmienia?) :)

Luluu pisze...

wszystko co dziergane jest piękne-miał:)

My Crochet Privacy... pisze...

Wydziergane, uszyte, wyszyte, namalowane etc. Rękodzieło ma moc :)

Tygrysie sploty pisze...

Co za słodziak, jest cudny:)

My Crochet Privacy... pisze...

Dziękuję w imieniu Filutka ;)

martuchnaj pisze...

po prostu cudowny... że też ja tak nie potrafię "machać" szydełkiem :)))

pozdrawiam

My Crochet Privacy... pisze...

Dzięki Martuchnaj, chętnie służę pomocą w razie jakichkolwiek pytań a propos szydełkowania :)
Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)