poniedziałek, 30 czerwca 2014

Fotorelacja z Wakacyjnego Kiermaszu Rękodzieła w Zabrzu oraz VI Jarmarku Rzemiosła i Rękodzieła w Będzinie


Witam po weekendzie :)

Jak wspominałam w zeszłym tygodniu mój weekend był całkiem pracowity i przy okazji pełen emocji :)

W sobotę, 28 czerwca, zawitałam po raz pierwszy do Zabrza na Wakacyjny Kiermasz Rękodzieła, który odbył się w Galerii Zabrze.

Oto kilka fotek z tego wydarzenia:



A tutaj ujęcia wykonane przez Łukasza - męża mojej kiermaszowej sąsiadki, Gosi (Manufaktura Czarny Bocian) :)



W niedzielę natomiast, 29 czerwca, wybrałam się do Będzina (również po raz pierwszy), gdzie na terenie Muzeum Zagłębia odbył się VI Jarmark Rzemiosła i Rękodzieła.




Szydełkoholiczka ;)
Impreza jest cykliczna, z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Było bardzo dużo wystawców i oczu nie można było oderwać od tych cudeniek :) To naprawdę niesamowite co można stworzyć praca swoich rąk :) Odwiedzający tez dopisali :)

Chciałam bardzo serdecznie podziękować za wizyty na moim skromnym stoisku, za pogaduchy, zakupy, ale przede wszystkim za wszystkie miłe słowa :) Komentarze sprawiły mi wielką radość, niekiedy wprowadzały w miłe zakłopotanie, ale ogólnie za każdym razem bardzo inspirują i motywują, przekonują mnie, że to co robię, ma sens :) Na dodatek pochodziły od osób w bardzo różnym wieku, co dodatkowo wywołuje wielką radość :)

Poznałam również kilka osób z blogosfery oraz Facebooka - to świetne uczucie, gdy osoby, jak dotąd, znane tylko z Internetu, stają przed Tobą, przedstawiają się i stają się rzeczywistostymi :)

Mam nadzieję, że niebawem znowu będziemy mieli okazję się spotkać i poszerzać grono znajomych :)

Jeszcze raz dziękuję i życzę miłego tygodnia!

PS. A jutro zdradzę to, o czym pisałam już jakiś czas temu - jakie zmiany u mnie następują :)

9 komentarze:

Anonimowy pisze...

super że imprezy się udały :-) .....czekam z nieskrywaną ciekawością co też się u Ciebie cudownego wydarzy :-)

blondieenka pisze...

Fajna fotorelacja, życzę Ci wielu takich udanych imprez:)
Pozdrawiam

HappyAlimak pisze...

Wspaniale, że kiermasze zaliczasz do udanych:) super!
Pozdrawiam cieplutko:)

Stokrotka pisze...

Z takim stoiskiem to kiermasz musiał się udać :)
pozdrawiam

Moja Fantazja pisze...

Twoje stoisko z tymi ślicznościami wyglądało naprawdę super, naprawdę śliczne te zwierzaczki ja osobiście nie mogę się napatrzeć:)) Fajnie, że imprezy się udały, i jak widać pogoda dopisała:) Pozdrawiam Kasia:))

Luluu pisze...

Wszystkie szydełkowe cuda pięknie się prezentowały :)

Tina J pisze...

Jak to fajnie, że trafiają się takie imprezy, na których można zaprezentować swoje prace; super stoisko!

aniutka_85 pisze...

super, świetne imprezy :)

Unknown pisze...

Tuliłabym wszystkie:)
Doczekać się nie mogę powrotu do Polski i pierwszego udziału w jakimś jarmarku. Nigdy jeszcze takiej okazji nie miałam a bardzo bym chciała :)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)