wtorek, 27 sierpnia 2013

Fantastyczna Załoga "G" / The Fab "G" Crew


Witam Kochane! Jak Wam minął weekend? U mnie spokojnie, ale intensywnie, jeśli chodzi o szydełkowe robótki, gdyż, jak wiecie,  szykuje się w sobotę na Kiermasz Dizajnu dla Dzieci w Żywcu i chcę, aby moje stoisko było kolorowe i urozmaicone :)

Z tego powodu postanowiłam, już tradycyjnie, zaprezentować jakieś szydełkowe nowości :) Do głowy wpadł mi pomysł, aby stworzyć jakąś sympatyczną grupkę zwierzaczków, które będą do siebie podobne pod względem wykonania, ale inne jeśli chodzi o ich gatunek ;)

A oto co powstało z moich zamysłów, tę barwną ekipę nazwałam "Fantastyczną Załogą G", gdyż imię każdej z maskotek rozpoczyna się na literę "G":

Kotek Gabi, Miś Gino oraz Piesek Gigi
A tutaj każda z zabawek osobno, na pierwszy rzut szydełkowy Kotek Gabi (on tez powstał jako pierwszy):

 Kolejny jest szydełkowy piesek Gigi:
 A na koniec szydełkowy Miś Gino:
Jak widzicie, są bardzo chętni do pomocy w ogródku :)

Bardzo fajnie mi się je szydełkowało tą techniką - nóżki i brzuszek tworzą jedną całość. Już ją kiedyś sprawdzałam, w podobny sposób, już w zeszłym roku, powstał Prosiaczek Ronald. Nie wiem jak to się stało, że nie opublikowałam posta na jego temat na blogu :( Biedaczek miał swoje "pięć minut" tylko na Facebooku... ;)

Każda z tych szydełkowych zabawek ma bezpieczne oczka rozmiaru 6mm, ale każda w innym kolorze. Kotek zielone, piesek niebieskie, a miś pomarańczowe. Te ostatnie również dostałam do przetestowania od Świata Pasji. Podobnie jak w przypadku oczek Pieska Colby, te również miały gładką stopkę oraz metalowe zatyczki. Bardzo mi się podoba to rozwiązanie, gdyż jest na tyle łatwe w zapinaniu, że sama sobie z tym radzę (często muszę prosić o pomoc męża) oraz wydaje się być trwałe. 

A tutaj jeszcze raz wszyscy przyjaciele razem, tym razem leżą na zielonej trawce:
W tym tygodniu już na blogu raczej się nie pojawię, trzymajcie proszę za mnie kciuki w Żywcu :) W następnym tygodniu opublikuję fotorelacje z tego kiermaszu.

A w tym tygodniu do mojego Szydełkowego Zacisza dołączyli: Agnieszka S., Kinderki.eu oraz Skrytka. Witam Was bardzo ciepło :)

20 komentarze:

krainamojejfantazji pisze...

Cudaśna ekipa ;) bardzo fajne połączenie kolorków. Wiesz, że jestem Twoją fanką ;) pozdrawiam i życzę powodzonka na kiermaszu !

Marta pisze...

Piesek najfajniejszy :) U misia i kotka wydaje mi się że z oczami coś jest nie tak... Może mniejsze te białe otoczki albo większe oczka lepiej by wyglądały?
Przy okazji- powodzenia na kolejnym kiermaszu!

Unknown pisze...

Śliczne:) i też najbardziej podoba mi się piesek:)

mikimaglos pisze...

Fantastyczne trio!

Kobieta blogująca pisze...

Świetne maskotki! Podziwiam wszystkie Twoje prace, po cichu marzę, że kiedyś też dojdę do takiej wprawy! :)

Unknown pisze...

Cudne zwierzaczki :-)
Wspaniały miałaś pomysł.
Pozdrawiam serdecznie.

aniutka_85 pisze...

Cudowna załoga, teraz proponuję brygadę RR :) Pozdrawiam cieplutko

Paulina pisze...

3mam kciuczki :D a piesio mnie się najbardziej spodobał :)) choć wszystkie słodkie!

Dagy pisze...

Powodzenia na kiermaszu :) ale z taką załogą na pewno się uda :)
Pozdrawiam

martuchnaj pisze...

fantastyczne :)

ashki pisze...

Załoga jest cudna:))) Ja w zasadzie to tylko tę technikę stosuję. Strasznie nie lubię doszywania kończyn i innych części ciała. W tej chwili poza uszkami i ogonem reszta ciała jest u mnie w jednym kawałki. To prawda, że potrzeba jest matką wynalazku;)

Unknown pisze...

Cudne razem i każdy z osobna :D Podziwiam Twoje umiejętności :)

Luluu pisze...

Trzymam kciuki i te u stóp:)Ekipa "G" zapewne pomoże:)

Agnieszka S. pisze...

Extra!! Nawet nie wiesz jak się cieszę że zobaczę je na żywo na kiermaszu :)

aniutka_85 pisze...

Zapraszam na mojego bloga, czeka wyróżnienie :)

MarzenkaMarzenka pisze...

Ciekawy pomysł. Pozdrawiam:)

nuta pisze...

świetna załoga G! Życzę udanego kiermaszu! Buziaczki!

blogerzaby pisze...

Fantastyczne, świetne trio ;D Udanego kiermaszu :)

Kaja - mimi decoupage pisze...

Załoga G jest FANTASTYCZNA!! :)

jelonek-koziolki pisze...

Ale superanckie zwierzaki.Miłego dnia

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)