sobota, 1 grudnia 2012

Piesek Krakers / Craker the Doggy

Oto jeden z moich ulubionych autorskich projektów :)


Krakers to fantastyczny i wierny przyjaciel :)
Mały Maciuś dostanie go na Mikołajki i chyba lepiej trafić nie mógł :)
Szczególnie podoba mi się jego poczciwy wyraz twarzy, a zielone oczy perfekcyjnie pasują do jego charakteru, muszki oraz wielkiego serca na piersi :)
Szydełkowałam go dosyć długo, gdyż pierwszy kształt głowy mi nie pasował i prułam kilkakrotnie, ale rezultat jest super - taki, jak chciałam :) Nie żałuję, że tak uparcie dążyłam do ideału ;)

~~~~~~~

It's one of my favourites own projects :)
Craker is a fantastic and faithful friend :)
He will be a Christmas gift to a small Macius and I don't think he could find any better home :)
I particularly like his kind-hearted expression and the green eyes perfectly suits his character as well as a bow tie and a big heart on his chest :)
I crocheted him for quite long time, as didn't like the first head shape, so unstitched few times, but the result is super - just like I wanted :) I don't regret that was so stubborn to aim an ideal ;)

2 komentarze:

Dorothy's Factory pisze...

Ale słodziak!!! Cudeńka tworzysz!
Serdecznie pozdrawiam:)

My Crochet Privacy... pisze...

Serdecznie dziękuję i pozdrawiam!!!

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)